Adak kurbani vermisti birisi. Etde yağ da var. Ama buzlugu boşaltiyorum başka şehre gecicem. Yağı çöpe atsam günah mı?

Kurban eti ya sonuçta
Adak kurbani vermisti birisi. Etde yağ da var. Ama buzlugu boşaltiyorum başka şehre gecicem. Yağı çöpe atsam günah mı?
Cevapla