Abimden çorbacıya gidelim teklifi geldi ama ben üşendim, o tek çıktı. Siz üşenir miydiniz?

Abimden çorbacıya gidelim teklifi geldi ama ben üşendim, o tek çıktı. Siz üşenir miydiniz?

Saat kaç olursa olsun yemek yerim ve dışarı çıkmam gerekirse çıkarım. Genelde yazın yazlıkta daha çok oluyor bu yeme isteği ve dışarı çıkma isteği...
Abim teklif etse çıkarım keyifli olur ama tek başıma çıkmam sırf yemek için evde yerim. ama erkek kardeşimle çok çıkıyordk geceleri nargile içmeye tatlı yemek yemeye falan.
Cevap
31Cevap
Gece çorba iyi gider gadası
Evet dışarı çıkabilirim
Birisi bana teklif etmediği sürece dışarıya adım atmam
Gece acıkınca dışarı çıkmaya üşenmem ama sağlıksız olduğu için yemem. 6-7 de akşam yemeğini yedikten sonra kuruyemiş dışında bir şey yemiyorum.
Mesafe sorunum yok.
Gecenin 1 de de İzmir'den Manisa'ya kebap yemeğe gitmezsiniz.
Bu kadar da olmaz dimi
Yardımcı olalım o zaman.
Gerçi burada harcayacaginiz vakti kazanacağız paralara harcasaniz daha mantıklı olmaz mı?
Bir hayli uzun bir süre turizme başladığımda bende 15 saatin üzerinde çalışma saatim vardı.
O zaman servis departmanında çalışıyordum.
Artık sabit 8 saat resepsiyona başladığımdan beri.
Hangi sektörde çalışıyorsunuz.
Kolay gelsin.
Kalabalık sektörlerde çalışmak zormuş.
Fabrika da calisan arkadaşim oldu.
Kolaylıklar diliyorum.
Evli değilseniz bulunduğunuz şehirden başka bir şehre gitmeyi dusundunuz mu hiç.
Dışarı çıkmam evde bir şeyler hazırlarım veya sipariş olarak söylerim
Domates çorbasını güzel yapıyorsa giderim 😂 saatti takmam
Gece çıkacaksam lüks bir restoran yer olmalı çorbacı ne ya
Abim teklif etseydi, çıkardım. Onun dışında erinirdim.
Corbaya gitmek için evet usenirdim, ama kofte ekmek için tek saniye dusunmem☺️
Gece acıkırsam dışarıdan yemek gelir ben dışarı çıkmam bu soğukta delirmedim
Asla üşenmem hatta gece dışarı çıkmak arabayla gezmek daha keyifli geliyor
Hayır tabiki deli olmak gerekir bunu yapmak için
Evet çıkarım eğer ki canım isterse acikmasam da çıkarım
Yok ya ben ev insanıyım. Üşenirim valla. Yapacağım bir şeyi en az 1 gün önceden planlamazsam bana rahatsızlık veriyor. Bu gidip bir yerde yemek yemek olsa bile
Üşenirim, dolapta acımaya karşı hazır bir şeyler bulundururum
Çıkmam hele bir çorbaya 40 50 lira asla vermem
Gece acıktığım zaman restoran değilde daha çok seyyar el arabaları ile yapılan kokoreç, pilav tarzı şeyler çok iyi oluyor oradaki muhabbeti hiçbir yerde bulamazsınız.
Çıkmam ya çok geç olunca. Bir de dönmesi var bunun.
ama 7-8 gibi olursa çıkarım
Hayır üşenmezdim hem abimle vakit geçirirdim hemde aklımda güzel bir hatıra olarak kalırdı
Hayır çıkmam bayanım ve dışarıda neler beni bekliyor bilmiyorum korkunç
Bunun gecesi gündüzü yok gece acıktıysan 2yumurta kırarsın olur biter
dışarı cıkmam dışarıyı getiririm ne çıkıcam hava soğuk.
Gece dışarı çıkmayı pek sevmiyorum alışkanlık olsa gerek
Hayır.. Annem kızıyor
Bazen üşenirim bazen üşenmem
Evde yerim giyin de çık da ooo
Gece 23 ten sonra dışarı çıkma yasağı var :)
Yoo cikmam evde birseyler bulur yerim
Üşenmem çıkarım , yeterki acıkmış olayım
Hayır çıkmam evde bulduğumu yerim
Çıkmam çünkü gece bir şey yemem.
Çıkmam geceleri yemek yemem ki
Evet sabah 5 te çorbacıya gitmişliğim var
Sadece kokoya çıkarım
Sokağımın köşesinde kokoreççi ve dürümcü mevcut
Evet, şu anda olduğu gibi dışarıdayım.
Gece ihtiyaç olmadığı sürece çıkmam
Eve söylerim
Çıkmam
Gece severim dışarı çıkmayı
Çıkmam ısmarlarım gelir
Hayır çıkmam
Çıkarım
Giderim zaten yalnız yaşıyorum
yok dışarı çıkmam
Gece çıkmam dışarı
Çıkmam.
Evde yiyorum.
Fakat son zamanlarda gece yemeyerek kilo veriyorum. Acıksam bile dışarı çıkmam.
Giderdim sanırım:D
Çıkarım elbette
Evet
Çıkarım genelde iyi geliyor
Bazen
Üşenmezdim çıkardımm
Hayır ama eve yemek söylerim
Abin kafa dengi
Hayır
Usenirim
Yoks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?