Noodle’ı ocakta kaynatarak mı yiyorsunuz, kasede demleyerek mi yiyorsunuz?

Ben tabakta demleyerek yiyorum öylesi daha güzel

Noodle’ı ocakta kaynatarak mı yiyorsunuz, kasede demleyerek mi yiyorsunuz?
Cevapla