Favorim somun ekmeğine tereyağ sürerim kaşarı dizerim sucukları çok hafif ısıtırım kenar da. ince bir üst dilime salça sürerim kapatırım. ısıtırım ısınan tarafı tereyağlarım sonra çevirir öbür tarafı yağlarım nar gibi kızarınca çay varsa bir de yanın da. oyyy oyy diyorum gıızzz...:)
Somun ekmeğini daha çok ekmek arası şeylere yakıştırıyorum köfte ekmek balık ekmek sucuk ekmek gibi tost denilince aklıma tost ekmeği geliyor. Ekmeğinin de bir farklı bir tadı olduğu için tosta lezzet katıyor
İkisini de kullanıyorum ancak tost ekmeği ile en az iki tane yemem gerek, somun ekmekle yarım yeterli oluyor. Bir de bol malzemos olacak tabi, mümkünse kaçak kat bile çıkarım 😅