poğaça zaten başlı başına bir sanat eseri. İlginç malzemeye hiç gerek yok. Hamur tadı ve azıcık iç malzeme, tamamdır. Bu saatten sonra hangi malzemesini değiştirsen, acayip gelir. Ve ben alışkanlıklarımın (tad alışkanlıklarıda dahil) değişmesinden hiç hoşlanmam.
Hamur işi fazla tüketmiyorum fakat yediğim zaman da patatesli poğaçayı yiyorum Onun dışında içine farklı malzemeler koyulmuş hamur işlerini sevmiyorum yiyemiyorum kıymaya da yazık peynir de yazık diye düşünüyorum