Yeme & İçme Ne sıklıkla dışarıdan yemek söküyorsunuz ayda kaç defa? cadıgirl44 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Ne sıklıkla dışarıdan yemek söküyorsunuz ayda kaç defa? Güncellemeler+1 yıl herkse fakir aamk :D Ne sıklıkla dışarıdan yemek söküyorsunuz ayda kaç defa? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Önceden ay da 3 4 defa dışardan sipariş verirdim. Şu an 3 ay sonra ilk defa dün sipariş verdim o da hastaydım diye 1 4 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl ekonomi berbat demi? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet maalesef alım gücü düştü. 17 liraya yediğim kuş başı pide 80 lira olmuş 2 senede. Ama benim maaşım 2 senede 4 katı artmadı Yorumla cadıgirl44 +1 yıl pide hem pahalandaı hemde hamurunu incelttiler düşünca yani hamuru incecik 5 taneyle anca doyarsın Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet gramajı küçülmüş farkındayım onun. Fakirleştirdiler ülkeyi iyice. Bittik biz Yorumla
sitmyface Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 95% +1 yıl dışardan söylemiyoruz ama dışarda yemeğe gidiyoruz. Eve gelene kadar buz oluyo ya 0 0 Yorumla
Copernicus Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Hiç defa. Disardaki adam burnunu karıştırıp yemek yapiyo 0 0 Yorumla
ManicDepression Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Çoh nadir 5 yılda bir 1 3 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl fakiir :D Yorumla ManicDepression +1 yıl Ama gururlu Yorumla ManicDepression +1 yıl Lan sen çok zenginsen sadaka ver o zaman amw Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Kafams estikçe tam bir düzeni yok 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Evde yemek pişmiyor genelde. 20-25 defa falan 1 4 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl ooo zenginsin ;) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Para var olmasına var da harcayacak vakit yok Yorumla cadıgirl44 +1 yıl çalışmaktan mı? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet Yorumla
Portatifkedicik Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Dışarıdan yemek söylemek yerine evde kendi yemeğimi kendim yapıp sağlıklı bir şekilde yemeyi tercih ediyorum. 0 0 Yorumla
DrErtuğrulbey Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl gerek duydukça 4 5 oluyor 0 2 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl az değilmi yaa o kadar dokgorsunuz para yokmu sizde :D Yorumla DrErtuğrulbey +1 yıl var var evde kendimde yapıyorum😀 Yorumla
DorothyBabe Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Haftada 1 bazen 2 0 0 Yorumla
bunickonsekizharfli Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Dışarda yemek yemeyi sevmiyorum 0 0 Yorumla
Birsesbirbakışbazen Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Haftada iki üç kez falan :) 0 5 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl ooo zenginsin ;) Yorumla Birsesbirbakışbazen +1 yıl Eşim genel olarak et tüketmeyi sever ben de alıp evde pişiremiyorum şu aralar hamilelikte çiğ ete dokunamaz oldum😅 o yüzden dışarıdan söylüyoruz Yorumla cadıgirl44 +1 yıl ne iş yapıyonuz sen ve eşin? Yorumla Birsesbirbakışbazen +1 yıl Birimiz eğitim diğerimiz inşaat sektöründe :) Yorumla cadıgirl44 +1 yıl yani normal yemeniz meslekler güzel :) Yorumla
WUNDERWAFFE__ Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 312 cevap paylaştı. Sıfır defa 0 2 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl vay aamk herkes fakir :D Yorumla WUNDERWAFFE__ +1 yıl Bence dışarıdan yiyen fakirdir dandik yemekler Yorumla
Yaramısar Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl 4 5 falan 0 1 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl ooo zenginsin ;) Yorumla
kanadalıBEY Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl hepp yıyozz 0 2 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl ziyaaaa Yorumla kanadalıBEY +1 yıl lan neden yalan soulım burada cok ucuz Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Önceden ay da 3 4 defa dışardan sipariş verirdim. Şu an 3 ay sonra ilk defa dün sipariş verdim o da hastaydım diye
ekonomi berbat demi?
Evet maalesef alım gücü düştü. 17 liraya yediğim kuş başı pide 80 lira olmuş 2 senede. Ama benim maaşım 2 senede 4 katı artmadı
pide hem pahalandaı hemde hamurunu incelttiler düşünca yani hamuru incecik 5 taneyle anca doyarsın
Evet gramajı küçülmüş farkındayım onun. Fakirleştirdiler ülkeyi iyice. Bittik biz
dışardan söylemiyoruz ama dışarda yemeğe gidiyoruz. Eve gelene kadar buz oluyo ya
Hiç defa. Disardaki adam burnunu karıştırıp yemek yapiyo
Çoh nadir 5 yılda bir
fakiir :D
Ama gururlu
Lan sen çok zenginsen sadaka ver o zaman amw
Kafams estikçe tam bir düzeni yok
Evde yemek pişmiyor genelde. 20-25 defa falan
ooo zenginsin ;)
Para var olmasına var da harcayacak vakit yok
çalışmaktan mı?
Evet
Dışarıdan yemek söylemek yerine evde kendi yemeğimi kendim yapıp sağlıklı bir şekilde yemeyi tercih ediyorum.
gerek duydukça 4 5 oluyor
az değilmi yaa o kadar dokgorsunuz para yokmu sizde :D
var var evde kendimde yapıyorum😀
Haftada 1 bazen 2
Dışarda yemek yemeyi sevmiyorum
Haftada 1 filan
Haftada iki üç kez falan :)
ooo zenginsin ;)
Eşim genel olarak et tüketmeyi sever ben de alıp evde pişiremiyorum şu aralar hamilelikte çiğ ete dokunamaz oldum😅 o yüzden dışarıdan söylüyoruz
ne iş yapıyonuz sen ve eşin?
Birimiz eğitim diğerimiz inşaat sektöründe :)
yani normal yemeniz meslekler güzel :)
Sıfır defa
vay aamk herkes fakir :D
Bence dışarıdan yiyen fakirdir dandik yemekler
4 5 falan
ooo zenginsin ;)
hepp yıyozz
ziyaaaa
lan neden yalan soulım burada cok ucuz