Restoranda oturduğunuz masadan aç kalktığınız oldu mu?

Restoranda oturduğunuz masadan aç kalktığınız oldu mu?

Bunu yaşayan bir ben olmadığımı duymaya ihtiyacım var 😅

Restoranta çok aç şekilde oturup güzel bir porsiyon yemek söyleyip beklentinizden çok küçük bir tabak ile karşılaşıp ödediğiniz parayı düşünerek tokluğa ermeye çalıştığınız oldu mu? Ben masaya oturmadan önce daha toktum hırsımdan açlığım tavan yaptı 🤣

Restoranda oturduğunuz masadan aç kalktığınız oldu mu?
Cevapla