Sizce yemek yapmak mı üşendirici bulaşık yıkamak mı?

İkisine de üşeniyorum artık ama bulaşık daha da bir üşendirici. Fazladan bulaşık çıkmasın diye pilavı pişirdiğim tencerede, pişirdiğim kaşıkla yiyip yanında kavanozun dibinde kalan yoğurdu ayran yapıp kavanozla içeceğim 😂😂

Sizce yemek yapmak mı üşendirici bulaşık yıkamak mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Pilav güzel olmuş. Bunun yanında kıymalı pide veya lahmacun güzel giderdi haa 🤤🤤
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme güncellemesi
Sizce yemek yapmak mı üşendirici bulaşık yıkamak mı?
Cevapla