Güncellemeler
+1 yıl
Pilav güzel olmuş. Bunun yanında kıymalı pide veya lahmacun güzel giderdi haa 🤤🤤
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme güncellemesi
İkisine de üşeniyorum artık ama bulaşık daha da bir üşendirici. Fazladan bulaşık çıkmasın diye pilavı pişirdiğim tencerede, pişirdiğim kaşıkla yiyip yanında kavanozun dibinde kalan yoğurdu ayran yapıp kavanozla içeceğim 😂😂

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yemek yapmak bence
Yemek yapmak terapi terapi bulaşık bezdiriyor insanı
Bana da yemek yemek terapi gibi geliyor. Bir tane bulaşık yıkamayı seven insan bulalım. Sen yap, ben yiyeyim o da yıkasın 😇😍😂
Mutfağa girmeye bayılırım ama toplama da yokum
İkiside zor oluyor bazen
Bende hep zor oluyor. Şimdi duruyor o tencere. Yıkamadım hala 😂 ona bile üşendim 😂
Git yıka pis
Yarın halledeceğim. Ekmek de pişireceğşm yarın. Mısır ekmeği mi yapsam acaba 🤔
Makinan var mı?
Sobada pişireceğim.
Ne makinesi. Bulaşık makinesi ni diyon yoksa 😂
Evet bulaşık
Var ama bir parça için onu mu açacağım 😂 elde yıkarım sabah 😂
Aç işte ne olcak sallana sallana yıkansın😂
Yok elimde yıkayacağım kendim sallana sallana 😂
😂😂😂😂😂😂😂ahahaha
Ülen bildirime bakayım derken golü kaçırdım 😐
Ne büyük iş oldu 😂😂😂
Büyük iş tabi 😂
Tam oflu cümlesi bu 😂 oflu musun sen 😂😂
Ne beyuk iş oldiy 😂
offf offfff offf ki ne offfff bir daha offfffff😒😄
😂 😂
https://youtu.be/uVF0LM0Li20
Biraz müzik dinleyim canım sıkıldı😄😂
😂 😂 Düşüneyim bşraz. Ben de atacağım bir şarkı 🤔
Sen atana kadar 😈😈😈😂😂😂
https://youtu.be/nYX-r6nvnNA
Ofla alakalı şeyler düşündüm de aklıma hep bilindik Karadeniz şarkıları geldi. Bilemeyeceğin bir şey atasım vardı 🤔
Fon müziği atayım bari. Xperim yetmezken birine önermiştim. Şimdi xperim yetiyor. Sana link atayım 😂
https://youtu.be/2oICpKQl6mE
😄Deli ya 😂
Bulaşık yıkamak
Her ikisi de üşendirici
Bulaşık yıkamak
bulaşıkları direkt çöpe atmalıyız
😂 😂
ikisi de
Bulaşık yıkamak