Yeme & İçme ÇİĞ KÖFTEYİ HANGİ BAYİLİK DAHA İYİ YAPIYOR? tuzsuzfıstık Takip Et Xper 6 Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Şahsen lezzet olarak O Ses bana hitap ediyor ancak porsiyonu azalttı son zamanlarda. Komageneyi de seviyorum içine antin kuntin şeyler giriyor fantastik bir tat bırakıyor ağzımda peki size göre hangi bayiliğin lezzeti size hitap ediyor ÇİĞ KÖFTEYİ HANGİ BAYİLİK DAHA İYİ YAPIYOR? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Hepsi kötü bence 0 1 Yorumla tuzsuzfıstık +1 yıl O ses>>
DoluRakıŞişesi Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Sait ve Komagene köfteleri güzel genelde. Arasına cips koyunca efsane 0 1 Yorumla tuzsuzfıstık +1 yıl Az önce Doritoslu yedim 🤤 Yorumla
Boavistaa Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 +1 yıl Bence hepsinin tadı aynı 0 2 Yorumla tuzsuzfıstık +1 yıl Bence değil ya kalite farkı oluyor bana göre Yorumla Boavistaa +1 yıl Hmm Yorumla
Demir666 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 968 cevap paylaştı. O ses komageneye göre daha iyi 0 1 Yorumla tuzsuzfıstık +1 yıl Bendede kalite olarak daha iyi Yorumla
Meryyc Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl çiğ köfte olsun yeter💗 0 1 Yorumla tuzsuzfıstık +1 yıl Çiğ köfte aşktır 🧸💫 Yorumla
HotellCalifornia Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl hepsi dandik 0 1 Yorumla tuzsuzfıstık +1 yıl O ses 🥺🥺🥺 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hepsi kötü bence
O ses>>
Sait ve Komagene köfteleri güzel genelde. Arasına cips koyunca efsane
Az önce Doritoslu yedim 🤤
Bence hepsinin tadı aynı
Bence değil ya kalite farkı oluyor bana göre
Hmm
O ses komageneye göre daha iyi
Bendede kalite olarak daha iyi
çiğ köfte olsun yeter💗
Çiğ köfte aşktır 🧸💫
hepsi dandik
O ses 🥺🥺🥺
Komagene