Ne gider? Ben genelde bitter cikolata ama bu sefer böyle oldu: gofret ve fındık.

Ne gider? Ben genelde bitter cikolata ama bu sefer böyle oldu: gofret ve fındık.

Bitter çikolata iyi gidiyor çok şekerli şeyler sevmiyorum kahvenin tadını bastırmamak adına
Evet. Aynen :)
Beyaz çikolata 🙂
Cevap
3Cevap
Genelde sigara
Badem, kaju olursa. Cok kahve icmiyorum, yesil cayla bir aralar gotururdum bunlarim
Hiç bir şey evde 3 tane kardeşim var elektirik suputgesi gibi birşrymi kaliyorki yanına koyiyim
Çikolata ve kuş lokumu
Kahvenin yaninda tatli gidiyor ya baska bisey olmaz
Bisküvi ve sigara
Kurabiye 🍪
Çikolata.
Fındıklı çikolata
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar