Yeme & İçme Kurabiye yaptım, kimse yemedi. Ayıp değil mi? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Bu arada tabağımda çok şık öyle değil mi şdfköadkid Güncellemeler+1 yıl Kelebekler biraz şişko mu olmuş yoksa bana mı öyle geliyo Kurabiye yaptım, kimse yemedi. Ayıp değil mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
34TUZLALI Takip Et FenomenGuru Yaş: 28 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 508 cevap paylaştı. Görüntüsü normal, ellerine sağlık. 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Afiyet olsun güzel olmuş 0 0 Yorumla
barbied Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl hani cocukken sevdigimiz bi sey olunca hemen bitirmezdik sonra yemek icin de saklardik yaiste senin kurabiyelerin de o kadar guzel simdi sil gozyaslarini 0 0 Yorumla
Akrep-Bir_Adam Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. gerçekten çok tipsiz bi kurabiye , tadı da güzel değildir bence 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Nimet o nimett ahahaha Yorumla Akrep-Bir_Adam +1 yıl nimete lafım yok, onu bu hale getirene lafım var sjsjjsjs Yorumla Soran +1 yıl Şaka bir yana tadı efsane Yorumla
Onlygirl_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 67% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 674 cevap paylaştı. Karınları toktur ondan yememislerdir belki. Dert etme boş ver 0 0 Yorumla
MARJİNAL_BEY Takip Et Yoda Yaş: 37 +1 yıl Zirvedeyken yaptıysan o kurabiyelere kimse ulaşamamıştır aşko 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Tebrik ederim 10/10 tesbit Yorumla MARJİNAL_BEY +1 yıl Bir soru sorucam? Yorumla Soran +1 yıl Onay mı bekliyorsun Yorumla MARJİNAL_BEY +1 yıl Alfa mısın? Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Gözlerinin içine baka baka gömerdim o kurabikleri mehmet şef gibi 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ayy çok romantiksin askom Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bu arada güzel olmuş kız niye yenmesin Yorumla
Metin_BG Takip Et Xper 7 Yaş: 36 , eic 52% +1 yıl Tabakta sinek var sanki 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Evet öyle görünüyor bende farkettim ama susam o Yorumla
Krony Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 95% +1 yıl Ellerine sağlık saat çok geç bu saatte yenmez 0 4 Yorumla Soran +1 yıl İnan saat hiç farketmez Yorumla Krony +1 yıl Kilo problemin yoksa afiyet olsun Yorumla Soran +1 yıl Olsa bile yerim umrumda değil Yorumla Krony +1 yıl Afiyet olsun o zaman Yorumla
Yenigizliüye Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Görünümü güzel ama tadı kötü olmuş olabilir 0 0 Yorumla
ButcherBlaviken Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 92% +1 yıl Görünüş ofsaytta ama tadını bilmiyoruz naaıl :D 0 0 Yorumla
varrohincco Takip Et Guru Yaş: 87 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 419 cevap paylaştı. Kelebekler tırtıl yemiş 😂 0 0 Yorumla
AşkıÖldürmek Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Güzel görünüyor ama tadını bilemiyorum 😅 0 0 Yorumla
alexander17 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Hazıra benziyor nedense 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Tabi ben yaptım çünkü Yorumla alexander17 +1 yıl Tarifi? Yorumla
zodyaklısamara_ Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 78% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 669 cevap paylaştı. Bunlar kelebek mi? 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Yoo değil. 0 0 Yorumla
Ehlivukuf Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6b cevap paylaştı. Evet ayıp 0 0 Yorumla
35ksk96 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,5b cevap paylaştı. Biz yeriz 😄 1 0 Yorumla
Aserehehadejetejebe Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,3b cevap paylaştı. Pişmemiş gibi 0 4 Yorumla Soran +1 yıl https://www.hizliresim.com/j0xvilj kömür mü olsaydı asko ne istiyorsun daha Yorumla Aserehehadejetejebe +1 yıl Tadına bakmam lazım gönder gelsin Yorumla Soran +1 yıl Bitti tabağı sıyırıyorum şimdi :d Yorumla Aserehehadejetejebe +1 yıl Midene oturur inş:/ Yorumla
Hemsirrbey34 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Kupkuru olmuş 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Islak mı olmalıydı Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Görüntüsü normal, ellerine sağlık.
Afiyet olsun güzel olmuş
hani cocukken sevdigimiz bi sey olunca hemen bitirmezdik sonra yemek icin de saklardik ya
iste senin kurabiyelerin de o kadar guzel simdi sil gozyaslarini
gerçekten çok tipsiz bi kurabiye , tadı da güzel değildir bence
Nimet o nimett ahahaha
nimete lafım yok, onu bu hale getirene lafım var sjsjjsjs
Şaka bir yana tadı efsane
Karınları toktur ondan yememislerdir belki. Dert etme boş ver
Zirvedeyken yaptıysan o kurabiyelere kimse ulaşamamıştır aşko
Tebrik ederim 10/10 tesbit
Bir soru sorucam?
Onay mı bekliyorsun
Alfa mısın?
Gözlerinin içine baka baka gömerdim o kurabikleri mehmet şef gibi
Ayy çok romantiksin askom
Bu arada güzel olmuş kız niye yenmesin
getir aşko biz yeriz açızzz
Tabakta sinek var sanki
Evet öyle görünüyor bende farkettim ama susam o
Ellerine sağlık saat çok geç bu saatte yenmez
İnan saat hiç farketmez
Kilo problemin yoksa afiyet olsun
Olsa bile yerim umrumda değil
Afiyet olsun o zaman
Ahahahhahahahha güldürdün
Pogacaya kalip basmış gibisin
Görünümü güzel ama tadı kötü olmuş olabilir
Güzel gözüküyor. Ellerinize sağlık.
Görünüş ofsaytta ama tadını bilmiyoruz naaıl :D
Tuzlu kurabiye gibi 😂
Kelebekler tırtıl yemiş 😂
Güzel görünüyor ama tadını bilemiyorum 😅
Güzele benzemiyor
getir ben yerim ckfkck
kelebeklere can gelmiş
Hazıra benziyor nedense
Tabi ben yaptım çünkü
Tarifi?
Gönder biz yiyelim..
Gayet güzel görünüyor
Bunlar kelebek mi?
Guzel olmus eline saglik
Yoo değil.
kötüüü
Evet ayıp
Biz yeriz 😄
Pişmemiş gibi
https://www.hizliresim.com/j0xvilj kömür mü olsaydı asko ne istiyorsun daha
Tadına bakmam lazım gönder gelsin
Bitti tabağı sıyırıyorum şimdi :d
Midene oturur inş:/
Tatlışlar😄
Pogacaya kalip basmış gibisin
Kupkuru olmuş
Islak mı olmalıydı