Kurabiye yaptım, kimse yemedi. Ayıp değil mi?

Bu arada tabağımda çok şık öyle değil mi şdfköadkid
Kurabiye yaptım, kimse yemedi. Ayıp değil mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Kelebekler biraz şişko mu olmuş yoksa bana mı öyle geliyo
Kurabiye yaptım, kimse yemedi. Ayıp değil mi?
Cevapla