Yeme & İçme Mantı sevmeyen bir insan, hamsi yemeyen bir karadenizli düşünülebilir mi? ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 34 Yapay Zekaya Sor Düşünebilirsiniz çünkü o benim 🙄😐🙂İnsanlar çok bilindik şeyleri sevmek zorunda değil!Sizin sevdiğiniz şeyi de herkes sevmek zorunda değil..Yanlış anlama olmasın birilerine gönderme anlamında sormadım acaba gerçekten ben garipsenecek bir zevke mi sahibim KS den alalım yorumları 🙄 Güncellemeler+1 yıl Alerjisi olanlar, bünyesi kaldırmayanlar ölsün o zaman mantı sevmeyen balık yemeyen insan değilse.. Mantı sevmeyen bir insan, hamsi yemeyen bir karadenizli düşünülebilir mi? Cevapla Sevgi Soruları Yorum Soruları Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Bende mantı önceden sevmezdim. artık seviyorum. ya burada ki üyeleri ciddiye almayın zaten. kendi fikirleri mutlak doğru onlara göre 1 0 Yorumla
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı. Var öylesi gadası 0 0 Yorumla
u MustiEmre Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Et sevmeyen insanlar var 😂 yorumu yazan ya dikkat çekmek için yazmış ya da boş yapmış 1 7 Yorumla ikizterazi +1 yıl Abaza ya bi de neymiş hadsiz ben mişim bir saattir onu diretiyor abazası Yorumla u MustiEmre +1 yıl Yorumları polemikten alsana Yorumla ikizterazi +1 yıl Büyük haften aldım Yorumla u MustiEmre +1 yıl 🙄 yorumda büyük harf alınmıyor Yorumla ikizterazi +1 yıl Nasıl ya kfjfj Yorumla ikizterazi +1 yıl Aaa olamaz bu gerçek mi djdj Yorumla u MustiEmre +1 yıl Evet maalesef öyle sen hadsiz yazılanları polemikten al Yorumla
tamircik Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 89% +1 yıl Bu ülkede aynı şeyleri düşünmeyen insanlar klasik haindir 😄boş ver herkes aynı olmak zorunda değil 😴 1 0 Yorumla
Boavistaa Takip Et FenomenMaster Yaş: 24 +1 yıl Mantı çoksel ya sen git turşu ye 1 2 Yorumla ikizterazi +1 yıl Turşu sevmiyorum bne xd Yorumla Boavistaa +1 yıl Nkfghfhf Yorumla
r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,2b cevap paylaştı. Tercih meselesi neden garip olsunki Karadenizli olup çayı sevmeyen insanlar var 1 0 Yorumla
dilhun328 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Mantı yemem ben sırf kıyma var diye. Yoksa hamur işlerini çok severim 1 0 Yorumla
_Maidetta_ Takip Et Master Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ben de mantı sevmiyorum. Ve 3 balıktan başka yiyemiyorum. Normaldir 1 0 Yorumla
Cassie_Robichaud Takip Et Master Yaş: 39 , eic 99% +1 yıl Ahaha tam düşünemem demeye hazırlanıyordum ki artık düşünebiliyorum😄 Fena yargılanmışsın.😄 0 0 Yorumla
efulimmm88 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Mantı sevmiyorumKaradenizliyim hamsi sevmiyorumBenim tercihim kime ne 0 0 Yorumla
Kahraman1022185 Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 95% +1 yıl bende kayserili olmama ramen mantı sevmiyorum 😀 1 2 Yorumla ikizterazi +1 yıl Bana bunları diyen seni kurşunlar😂 Yorumla Kahraman1022185 +1 yıl 😂insanları umursamıyorum Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,2b cevap paylaştı. Mantı sevilmezmi ya mantı nasıl sevilmez. 1 2 Yorumla ikizterazi +1 yıl Ama yine sevmemem normıl redasucuk😂 Yorumla Redamancy-4 +1 yıl Evet ama ben mantı için vururum vurulurum kxjjx Yorumla
birsenfonişairi Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 83% +1 yıl Valla cins ise o kişi her şey mümkün 😅 1 4 Yorumla ikizterazi +1 yıl Cins olmakla ilgisi yok damak tadı meselesi😌 Yorumla birsenfonişairi +1 yıl Tamam kızma yahu shhdhd olabiler 😅 ee peki sevdiğin bir yemek söyle o zaman djfjf Yorumla ikizterazi +1 yıl Etttt jxjdj etçilim ben kebap lahmacun köfte dürüm pizza börek çörek yahni bayılırım Yorumla birsenfonişairi +1 yıl Hahh yaa haa bana böyle gel dhdhd ben de dedim yoksa bu kız çok kıl tüy biri mi onu sevmem bunu sevmem falan 🤪😂😂 Yorumla
Bayxz1997 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Olabilir, sevdiģin balık var mı? 1 2 Yorumla ikizterazi +1 yıl Çinekop bayılırım balıklarla bir sıkıntım yok çocukken hamsi çok yerdim ama zamanla bir soğuma geldi küçük balıklardan benim için iri orta balıklar daha iyi. Yorumla Bayxz1997 +1 yıl Agzının tadını biliyorsun, hamsi küçük olduğü için çok pişırilirse kuruyor, fazla pişimeden almak gerekir. Yorumla
Haopsawq Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Olabilir bende kayısıdan nefret eden bir malatyalıyım ama konu mantıysa ona katılmam 1 0 Yorumla
xhzhhshshshzh Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Bence düşünülemez ya özelliklede mantı sevmeyen bir insanın kendisine saygısı yoktur yaradan sormaz mı böylesine harika bir nimeti reddetmeyi 0 1 Yorumla ikizterazi +1 yıl Hadsiz kardeşimiz de bu kişi arkadaşlar mümkün ise engel basın buna engel basmayanın kendine saygısı yoktur Yorumla
Demir666 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 968 cevap paylaştı. Mantı da yerim hamsi de kokareçte 1 0 Yorumla
ilyess Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 42% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 724 cevap paylaştı. Balık sevmeyen bir karadenizliyim 1 0 Yorumla
gizemlikız4444 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 965 cevap paylaştı. Mantı çok seviyorum. 1 0 Yorumla
plasticwings Takip Et Yoda Yaş: 45 , eic 48% +1 yıl Olabilir her insanın damak tadı farklı 1 0 Yorumla
SwordOfDemocles Takip Et Master Yaş: 102 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Mantı severim ama balık sevmem 1 0 Yorumla
izmirliazerikizi Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 65% +1 yıl Herkes her seyi sevmek zorunda değil 0 0 Yorumla
Degisik_-_ Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. Bende sevmiyorum 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Bende mantı önceden sevmezdim. artık seviyorum. ya burada ki üyeleri ciddiye almayın zaten. kendi fikirleri mutlak doğru onlara göre
Var öylesi gadası
Et sevmeyen insanlar var 😂 yorumu yazan ya dikkat çekmek için yazmış ya da boş yapmış
Abaza ya bi de neymiş hadsiz ben mişim bir saattir onu diretiyor abazası
Yorumları polemikten alsana
Büyük haften aldım
🙄 yorumda büyük harf alınmıyor
Nasıl ya kfjfj
Aaa olamaz bu gerçek mi djdj
Evet maalesef öyle sen hadsiz yazılanları polemikten al
Bu ülkede aynı şeyleri düşünmeyen insanlar klasik haindir 😄
boş ver herkes aynı olmak zorunda değil 😴
Mantı çoksel ya sen git turşu ye
Turşu sevmiyorum bne xd
Nkfghfhf
Tercih meselesi neden garip olsunki Karadenizli olup çayı sevmeyen insanlar var
Mantı yemem ben sırf kıyma var diye. Yoksa hamur işlerini çok severim
Ben de mantı sevmiyorum. Ve 3 balıktan başka yiyemiyorum. Normaldir
İkiside enfes olur
Ahaha tam düşünemem demeye hazırlanıyordum ki artık düşünebiliyorum😄
Fena yargılanmışsın.😄
Düşünebiliyorum, öyleyse varım
Mantı sevmiyorum
Karadenizliyim hamsi sevmiyorum
Benim tercihim kime ne
bende kayserili olmama ramen mantı sevmiyorum 😀
Bana bunları diyen seni kurşunlar😂
😂insanları umursamıyorum
Mantı sevilmezmi ya mantı nasıl sevilmez.
Ama yine sevmemem normıl redasucuk😂
Evet ama ben mantı için vururum vurulurum kxjjx
Valla cins ise o kişi her şey mümkün 😅
Cins olmakla ilgisi yok damak tadı meselesi😌
Tamam kızma yahu shhdhd olabiler 😅 ee peki sevdiğin bir yemek söyle o zaman djfjf
Etttt jxjdj etçilim ben kebap lahmacun köfte dürüm pizza börek çörek yahni bayılırım
Hahh yaa haa bana böyle gel dhdhd ben de dedim yoksa bu kız çok kıl tüy biri mi onu sevmem bunu sevmem falan 🤪😂😂
Olabilir, sevdiģin balık var mı?
Çinekop bayılırım balıklarla bir sıkıntım yok çocukken hamsi çok yerdim ama zamanla bir soğuma geldi küçük balıklardan benim için iri orta balıklar daha iyi.
Agzının tadını biliyorsun, hamsi küçük olduğü için çok pişırilirse kuruyor, fazla pişimeden almak gerekir.
Olabilir bende kayısıdan nefret eden bir malatyalıyım ama konu mantıysa ona katılmam
Bence düşünülemez ya özelliklede mantı sevmeyen bir insanın kendisine saygısı yoktur yaradan sormaz mı böylesine harika bir nimeti reddetmeyi
Hadsiz kardeşimiz de bu kişi arkadaşlar mümkün ise engel basın buna engel basmayanın kendine saygısı yoktur
Olur tabi
Bende çayı sevmiyorum içmiyorum🎈
Mantı da yerim hamsi de kokareçte
Balık sevmeyen bir karadenizliyim
Mantı çok seviyorum.
Olabilir her insanın damak tadı farklı
Mantı severim ama balık sevmem
Off nasıl sevilmez yaa
Herkes her seyi sevmek zorunda değil
Düşünülebilir
Düşünülebilir.
Bende sevmiyorum sevmek zorunda mıyız
Mantı sevmem
Aynen
Bende sevmiyorum
çapraz kur
Zannetmiyorum