
sevdiğiniz kişiden iyi akşamlar mesajı mı yoksa 5 tane lahmacun mu? hangisini tercih edersiniz?

sevdiğiniz kişiden iyi akşamlar mesajı mı yoksa 5 tane lahmacun mu? hangisini tercih edersiniz?
Ne iyi akşamları Allah aşkına ben kendi karnımı doyurmaya bakarım artık 😂 ha kaliteli lahmacunsa yerim kalitesiz lahmacun beni zehir eder hastanelere sürükler
Cevap
20Cevap
İyi akşamlar mesajından daha fazlasını her gün alıyorum. 5 tane lahmacun olsa güzel giderdi. 🤤
Sevdiğim kişiden mesaj
Lahmacunu da mı sevdiğim söyleyecek yoksa sistem tarafından mı yollanacak
5 tane lahmacun hayatta yiyemem o yüzden sevdiğimden iyi geceler mesajı tercih ederim ☺️
3 tane yersin 😀
Çiğköfteyi fazla kaçırdım bu akşam.. Yoksa 3 lahmacuna okeydim.. 😄
Afiyet olsun 😀
Sevdiğim kişiden iyi akşamlar mesajı olmasın daha duygu yüklü bir mesaj olabilir o zaman lahmacunu sollar. :)))
Lahmacunu tercih ederim. Kimsenin samimiyetsiz iyi akşamlar mesajına ihtiyacım yok.
Ayran verelim mi yanına
Olur valla iyi olur 😂
Ne güzel olur 😀
Canım şu an inanılmaz lahmacun çekti, gözün kör olmasın bey amcaaaaa😩
:)))
Ben lahmacun alayım gecem zaten güzel geçer 😅 sevdiğim iyi akşam demese akşam geçmeyecek mi sanki geçecek 😂
Sevdiğim biri yok olsaydı da lahmacunu seçerdim kimse lahmacun aşkımı sorgulamasın:)
iyi akşamlar mesajini napim lahmacun alsin da bi ise yarasın bari
Sevdiğim kişiden 5 tane lahmacun, karşılıklı yersek daha güzel olur.
Sevdiğim kişiden alacağım iyi akşamlar mesajından sonra usulca 5 lahmacun siparişi vermek.😁😁😁😁
Açsam beş lahmacunu tercih ederim. Yok eğer gönlüm açsa elbette mesajı.
5 tane lahmacunu tercih edeim birde ayran varsa adana urfada olur napıcan sevgiliyi
İyi akşamlar yeterli formuma dikkat ediyorum
1 lahmacunu zor bitiriyorum 5 tane fazla gelir, mesaj almayı seçtim.
Lahmacun her zaman bulur gerçek sevgiyi bulmak zor
İyi akşamlar mesajı diyorum çünkü 6 yıldır bunu bekliyorum lahmacun bana 5 adım uzaklıkta.
Sevdiğim yok ki lahmacun diyorum
Sevdiğim olsaydı iyi akşamlar mesajı
Lahmacun alayım ben
Sevdiğim kişi yok üstüne lahmacunu da sevmem.
Düşük zekalı insanlar bile 5 tane lahmacunu tercih eder
5 lahmacun tabi ki. 6da olabilir 7de :D
6-7 mi 😳
Neden olmasın ki? Seviyorsak hakkını verelim
En fazla 3 tane yerim 3 sonrası kusarımda 😀
Ne minnoş mideniz var ya :/
Sevgilimden 5 lahmacun olmaz mii
Olsun bakalım
atesevdiğim kişinin ilgisi diyeli, m iyi akşamlarla kurtulamaaz
zaten karın her zaman iyi geceler derse eğer lahmacun daha cazip
obez olmadığımdan elbete mesaj
2 lahmacun ama sarımsaklı
Yanında ayran var mı 😄
İyi geceler mesajı 😂
İyimiyim diye sorsa karnımda doyardı
Tabiki de lahmacun 5 mm 😋 en sevdiğim
5 lahmacun tabikide 😍
Lahmacun alırım ben
5 tane lahmacun iyi gider 10 tane de olur
Beş tane lahmacun alsın getirsin birlikte yeriz
Lahmacun derim
Mesajı atsın, ertesi günde lahmacun yeriz. 😀
Sevdiğim birinden iyi akşamlar mesajı hiç almadım nasıl bir his merak ediyorum
Lahmacun daha iyi gider 🤣
tabiki 5 tane lahmacun
Sadece iyi akşamlar yazsın üç gün yemek yemem
5 tane lahmacyn tabiki de
mesaj tercihim olurdu
2 si de gram tatmin etmez
Lahmacun sevmem ama iyi aksamlar da demesin sjsjjs
Sevdiğim kişiyle 5 tane lahmacun.
Lahmacun
Ana sayfama düşüp duruyor lahmacunlar. Canım çekti
😀 yedim ben
Valla gözüm döndü gördükçe. Sürekli ana sayfama düşüyor
İyi akşamlar mesajı 😏
5 acili gondersin okadar 😅
İyi niyetimi suistimal etmemesini
5 tane lahmacun daha cazip geldi
5 tane lahmacun
beş tane lahmacun
Lahmacuunn
Lahmacun mu yemem su siralar
Lahmacun tabi ki
5 lahmacun.
Lahmacun canım çekti gidip yapayım🥹
Tabiki lahmacun 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?