Japonya'dayken yanlışlıkla yemiştim. Gyoza (japon mantısı) içinde meğer domuz eti varmış... Direkt bonfile şeklinde yemediğim için tat kıyaslaması yapamam, mantının içinde tüm sos ve baharatlar karışmış halde yedim.
Tadı ne olursa olsun yemeye değmez. Hem sağlıksız bir et hem de inançlılar için haram.