Yarın İzmir bombası yiyeceğim güzel bir yer arıyorum nereyi tavsiye edersiniz?

Yarın İzmir bombası yiyeceğim güzel bir yer arıyorum nereyi tavsiye edersiniz?

Bornova'da küçük bir pastane vardı, ismini şimdi hatırlamıyorum ama çok meşhurdur. Çiğli tarafında da iyi yapan bir yer duymuştum. Tam emin değilim açıkçası, çok takip etmedim. En doğrusu orada oturan birine sormak. Herkes kendi bildiğini övüyor zaten. Tatlı işi biraz damak tadı meselesi. Bence denemek gerek, herkesin favorisi farklı oluyor. Kesin bir şey söyleyemem.
Cevap
4Cevap
İzmir de değilim ama bende bir gün yemek istiyorum
Hepsi aynı tadı. Veriyor bence bir değişiklik yok
Benim yaptığım bombaya benziyor buuuu
Ablam
Ellerine sağlık yapsa da yesek
Çelebi
Çok teşekkür ederim
alsancak
Mekan adı var mı
hatırlamıyorum.
Teşekkür ederim
ben yapiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?