Dışarıda yağan yağmura lapa lapa karlara inat, evin en keyifli kısmında şömine başında kahve yudumlamak belki de tüm zamanların en güzel keyiflerinden. Tabiki herkesin zevki farklı olabilir. Bakalım sizde ne varmış.
Bana benzeyen şöyle bir bardak buldum 🙂☕

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
kahve ve kola
Kahve ve kurabiye bisküvi filan olmaz mı
kurabiye bisküvi sevmiyorum, ama dondurma olabilir
Dondurma erir
O kadar yakın durmazdım
Çok ilginç
Bence normal zaten dondurma hızlı biten bir şey
Ama dondurma ve kahve olmazki. Sjdshsgs Kahvekolikler duymasın!
Ben seviyorum ama sdjsdsdk
Evet duymasınlar sjsdjd
Evvela 34 bedenli küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü kalem etekli stilettolu bir garı bulduk da ateşi içeceği kaldı
Kahve güzel oluyor.
Merhaba kahve
☕☕
Çay ve kahve olurdu kesinlikle ama sevdiğim adam da olsun yanımda
Ihlamur
Yeni kurtuldum hatırlattığın için sağol 🤧
şu an bunum akıyor napayım :dsjkflş
Geçmiş olsun 🤣
Sağ ol.
Neden kırmızı şarap olmasın? :-)
Ben artık bir damla bile içmiyor 🤷
Saygı duyarım elbette.
Peki sakıncası yoksa neden? Bir rahatsızlık mı veriyor?
Yok artık içmek istemiyorum bir arkadaşım bıraktırdı. Ama öyle zil zurna sarhoşluk da hiç olmadı
Anladım. Dediğim gibi saygı duyarız. :-)
Teşekkürler 🙂
Sıcak çikolata
Salep
Kahve
Sıcak çikolata
Kahve kahve kahve
En güzeli çay.
Kahve
Kahve tabiki
Kahve
şarap suyu
Sahlep