Siteden bir üyeye Kek yaptım dondurma kutusunda götürsem absürt kaçar mı?

Siteden bir üyeye Kek yaptım dondurma kutusunda götürsem absürt kaçar mı?

Cevizli havuçlu tarçınlı kek yaptım, sevdiceğim canımcığıma. Birazdan götüreceğimde neyde götüreyim para verip aldığım saklama kutularıma kıyıp veremem, dondurma kutusunda götürsem olur mu?

BİM'in felan değil dondurma kutusu, cartedor'un kutusu. Onunla versem olur mu direk poşete mi sarıp vereyim.

Ne dersiniz üyelikler?

Siteden bir üyeye Kek yaptım dondurma kutusunda götürsem absürt kaçar mı?
Cevapla