Yeme & İçme Akşam yemeğini kaç gibi hazırlamaya başlıyorsunuz? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Kusura bakmayın, canınızın çekeceğini tahmin edemedim. 🤦🏻♀️ Akşam yemeğini kaç gibi hazırlamaya başlıyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı. Yedi gibi gadası 0 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl ayy ettt ❤️😍 hemen anneme gösterdim akşama yapayım sana bundan dedi 😄 akşam yemeğini 6/7 gibi yiyoruz 1 7 Yorumla Soran +1 yıl Valla et ile aram yok, pimtereste yemek yazdım birtek bu güzel görüntü çıktı paylaştım 😅 ama patates baya güzel görünüyor. Şimdiden afiyet olsun. Yorumla merakettimmişte +1 yıl et sevilmez mi ya ben bi hayvan olsaydım ot obur gillerden değil et obur gillerden olurdum 😄 Yorumla Soran +1 yıl Normalde seviyordum ama hamilelikten dolayı yiyemiyorum🤦🏻♀️ Yorumla merakettimmişte +1 yıl ciddi misin soğudun mu 🥺 Yorumla Soran +1 yıl Maalesef 😑 Yorumla merakettimmişte +1 yıl ayy en korktuğum şey 🥺 Yorumla Soran +1 yıl Herkesin farklı geçiyor bu dönemi, inşallah sizin böyle geçmez. Yorumla
Ebruliiii33 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Bebiş ne zaman durursa o zaman pişiriyorum sabah öğlen ikindi ne zaman olursa 😀 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Anne olmak böyle bir şey 😃😍 Yorumla Ebruliiii33 +1 yıl Aynen, soğuk sıcak demiyoruz ac kalmayalım yeter 😀 Yorumla Soran +1 yıl Yaa😅 Allah kolaylık versin:) Yorumla Ebruliiii33 +1 yıl Teşekkürler 😊 Yorumla
Eylulemira Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Ben çok geç yiyorum 6-7 gibi yeni yemek yapıyorum 8-9 gibi yiyorum 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Biz o saatlerde yiyemiyoruz rahatsız ediyor. Yorumla Eylulemira +1 yıl Gece de yemek yemeye alışkın olduğum için sorun olmuyor Yorumla
ÜşengecEvKedisi Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl İşten gelince 2 saat sonra felan yiyorum evde annem yapmış oluyor banada yemek düşüyor :) 0 0 Yorumla
Aso6533 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl 4 buçuk 5 gibi hazırlar 6 da yeriz.Afiyet olsun 😻 0 0 Yorumla
Trilogy588 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 97% +1 yıl en geç 18'de akşam yemeği yerim. iki öğün yerim.4-5 arası diyeyim 0 0 Yorumla
ButcherBlaviken Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 92% +1 yıl Keyfime göre bazen 23 te hazırlarım bazen 18 de değişiyor 0 0 Yorumla
_captain Takip Et Xper 7 Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl 4-5 gibi hazırlamaya başlıyorum. Akşam yemeğimi de her daim erken saatte yapıp yerim. 0 0 Yorumla
Süperlegs Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl Teyzem hazırlıyor. Akşam saat 6 gibi geliyorum ben işten. 0 0 Yorumla
lenii Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. bu yemek fajita mı ((:ben yemek hazırlasam yemek yeme saatıne yakın hazırlarım ama annem sabah erken saatlerde yemeklerı hazırlar bitirirdı vardır herhalde bı bıldıgı 0 0 Yorumla
GeceMuhafızı Takip Et FenomenMaster Yaş: 35 +1 yıl Genelde akşam saat 7 civarında yemek yiyoruz 0 0 Yorumla
oqrjwkjrekrj Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl annem hazirliyo suan😂😂 hep bu saatlerde hazirlar bi 15dkya yeriz 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Annelerin yaptığı yemek hemen pişiyor zaten. 😅 Yorumla
pirpirella000 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 93% +1 yıl 6 gibi hazir olur hersey.. 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ne güzel 😊 Yorumla pirpirella000 +1 yıl Tesekkür ederim ☺️☺️ Yorumla
Diomedea Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. 16:00 da hazırlamaya başlıyorum 0 0 Yorumla
dorage Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl 6 gibi hazirlaniyor 8- 8 buçuk gibi yiyoruz. 0 0 Yorumla
Bay_Nutella Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3b cevap paylaştı. Hımm harika görünüyor. Nedir bu yemek 0 0 Yorumla
porifldekibendeğilim Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Çok lezzetli:'dYanlız olduğumda yedi gibi 0 0 Yorumla
HesapsızHayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 90% +1 yıl 2 buçuk 3 gibi annem yapmaya başlar. 0 0 Yorumla
sedomania2 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı. annem dünden hazırlar :) 0 0 Yorumla
myraes Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 857 cevap paylaştı. 3-4 gibi. 0 0 Yorumla
r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,1b cevap paylaştı. Genelde 7 8 gibi 0 0 Yorumla
Larisse Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 93% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 922 cevap paylaştı. 4-5 gibi 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Yedi gibi gadası
ayy ettt ❤️😍 hemen anneme gösterdim akşama yapayım sana bundan dedi 😄 akşam yemeğini 6/7 gibi yiyoruz
Valla et ile aram yok, pimtereste yemek yazdım birtek bu güzel görüntü çıktı paylaştım 😅 ama patates baya güzel görünüyor.
Şimdiden afiyet olsun.
et sevilmez mi ya ben bi hayvan olsaydım ot obur gillerden değil et obur gillerden olurdum 😄
Normalde seviyordum ama hamilelikten dolayı yiyemiyorum🤦🏻♀️
ciddi misin soğudun mu 🥺
Maalesef 😑
ayy en korktuğum şey 🥺
Herkesin farklı geçiyor bu dönemi, inşallah sizin böyle geçmez.
Bebiş ne zaman durursa o zaman pişiriyorum sabah öğlen ikindi ne zaman olursa 😀
Anne olmak böyle bir şey 😃😍
Aynen, soğuk sıcak demiyoruz ac kalmayalım yeter 😀
Yaa😅 Allah kolaylık versin:)
Teşekkürler 😊
Ben çok geç yiyorum 6-7 gibi yeni yemek yapıyorum 8-9 gibi yiyorum
Biz o saatlerde yiyemiyoruz rahatsız ediyor.
Gece de yemek yemeye alışkın olduğum için sorun olmuyor
İşten gelince 2 saat sonra felan yiyorum evde annem yapmış oluyor banada yemek düşüyor :)
4 buçuk 5 gibi hazırlar 6 da yeriz.
Afiyet olsun 😻
en geç 18'de akşam yemeği yerim. iki öğün yerim.4-5 arası diyeyim
Keyfime göre bazen 23 te hazırlarım bazen 18 de değişiyor
4-5 gibi hazırlamaya başlıyorum. Akşam yemeğimi de her daim erken saatte yapıp yerim.
Teyzem hazırlıyor. Akşam saat 6 gibi geliyorum ben işten.
bu yemek fajita mı ((:
ben yemek hazırlasam yemek yeme saatıne yakın hazırlarım ama annem sabah erken saatlerde yemeklerı hazırlar bitirirdı vardır herhalde bı bıldıgı
Genelde akşam saat 7 civarında yemek yiyoruz
annem hazirliyo suan😂😂 hep bu saatlerde hazirlar bi 15dkya yeriz
Annelerin yaptığı yemek hemen pişiyor zaten. 😅
6 gibi hazir olur hersey..
Ne güzel 😊
Tesekkür ederim ☺️☺️
16:00 da hazırlamaya başlıyorum
6 gibi hazirlaniyor 8- 8 buçuk gibi yiyoruz.
Hımm harika görünüyor. Nedir bu yemek
Çok lezzetli:'d
Yanlız olduğumda yedi gibi
Belli saati yok bunun
2 buçuk 3 gibi annem yapmaya başlar.
annem dünden hazırlar :)
Canım çekti karnımda aç puh sana
Fotodaki yemek canım çektş
Dört buçuk gibi
3-4 gibi.
5 gibi iyidir
5 gibi
7-8 gibi
Akşam 7 gibi 🍽
Genelde 7 8 gibi
4-5 gibi
19.00 gibi yemeye başlarım
yapma bunu
5-6.