Değiyor
Değmiyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aslında starbucks'ta içilen kahvenin hiçbir değeri yok insanlar artık bir şeyin modasını takip ediyor orada çekilen bir fotoğraf onu sosyal yaptığını düşünüyor ayrıca insanlara iyi görünüm havası vermeye çalışıyor benim düşüncem böyle insanlar hayatlarını sadece gösterişten ibaret yaşayanlar insanlar olarak görünüyor bir kahveye 50 TL vermek bence cahilliktir tabii ki bu maddi durumu iyi olan insanlara demiyorum maddi durumu kötü olup bu kahveyi içmeye giden insanlar bence gerçekten hayattan bir şey alamayan sadece birilerini etkilemek amaçlı yaptıkları cahilce şeyler olarak düşünüyorum
Cevap
8Cevap
Belki değer belki değmez gadası. Ama ben ergen gibi saatlerce sıra beklemeyi sevmem.
Değmiyor bence
Değmiyor artık. Şöyle bir örnek vereyim.
Mango Passion Friut diye bir içecek vardı. Mango ve Buzun blender'dan geçirilip sunulduğu doğal bir içecek idi. Sonradan bunu da yapaylaştırdılar, Mangonnu miktarını azaltıp yanına mango suyu eklediler
Böyle böyle her şeyin cınkı çıktı
Starbucks piyasadaki en dandik kahvelerden biri. Starbucks sevicileri ya etiketçi ya da kahveden gram anlamayan insanlar.
Hayatımda gördüğüm en saçma şeyler orada var.. ve gereksiz pahalı.. ben gitmiyorum oralara.. şalgam nerdeyse ordayım 😂
Değmiyor bence. Evde aynısını yapıyorum. Marka diye istedikleri gibi satıyorlar.
Kaç para bilmiyorum ama değmeeezz tabi ego mastürbasyonu yapmanın parayla değeri ölçülemez o ayrı
Değmiyor o paraya döner yeriz ya
Almadım almam da yazık
Hayır
Kesinlikle deymiyor marka satıyorlar
Hayırrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?