Sildim yorumlarını zaten eminim entel dantel takılan starbakstan gratise giden biridir tamam gidebilir lafım yok ben sadece bu devirde erişte çorbasını yapan biri bulduğuma sevindim ☺️
Erişteyi yeni keşfettim. Geçen sever de erişteyi makarna ve pilav tarzı yapıp yemistim. Bu sefer değişiklik olsun çorbasını yapayım dedim. Pek bilmiyorum mutfagi. Yemek yapmayı yeni yeni öğreniyorum okuldan dolayı. Bence yemek yapmayı çok gerici saçma zanneden kizlar çok saçma düşünüyor 🤣
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Kendilerini pek severim gadası
Afiyet olsun güzel olmuş
Eriştesi biraz fazla gözüküyor ama olsun afiyet olsun
İyi gibi😀
https://voca.ro/18IwthPnXxYy
Bı kaşık Verde tadına bakalım tuz oranı nasıl diye 😂
Çok azıcık attim valla 😂
Haha iyi bakalım umarım yakında çok daha iyisini yaparsın
Yemin ediyorum senin gibi kızı bulmak zor bu devirde starbakstan çıkmıyor şimdikler bulsam basacam nikahı
Böyle diyorsunuz sonra tırnaklarını uzatıp benim tırnağım kırılır yemek yapamam diyen kizlara gidiyorsunuz 🤣
Bugüne kadar 2 kişiyi sevdim ikisi de sevgili olup yarı yolda bıraktı asla öyle bir insan değilim
İstek attım kabul edermisin
Kadınlarda az değil zaten
İşte bu yüzden tek taraflı düşünmemek lazım
Aynen
Lütfen isteğini kabul et dönüş yap da konuşalım be
Başım bağlı knk
Yav sevgilin olcaz demedim ki kardeş
Birincisi terbiyeli olun ikincisi ben yapamaz anlamında konuşmadım yapmaz anlamında konuştum
@görüş sahibi neden bir kezbanı bu kadar taktın ki? He diyecen gececen
😄😃😃😃
Sildim yorumlarını zaten eminim entel dantel takılan starbakstan gratise giden biridir tamam gidebilir lafım yok ben sadece bu devirde erişte çorbasını yapan biri bulduğuma sevindim ☺️
Erişteyi yeni keşfettim. Geçen sever de erişteyi makarna ve pilav tarzı yapıp yemistim. Bu sefer değişiklik olsun çorbasını yapayım dedim. Pek bilmiyorum mutfagi. Yemek yapmayı yeni yeni öğreniyorum okuldan dolayı. Bence yemek yapmayı çok gerici saçma zanneden kizlar çok saçma düşünüyor 🤣
Allah hepimize senin gibisinden nasip etsin 🙈
Teşekkür ederim knk
İyi görünüyor. Bizim evde de çoğu zaman yapılır. Kesme çorbası da denir.
Nasil mi olmus. Tadina bakamadik ama guzel gorunuyor.
Salçası burdan biraz fazla gözüküyor ama ger türlü lezzetli bir çorbadır
Erişte biraz fazla mı olmuş?
Evet bilerek cok kattım erişte çok seviyorum
Ok o zaman ellerine sağlık
İyi görünüyor.
Çok güzel görünüyor eline sağlık
Adres alalım aç doyurmak sevaptır 🙈
Ellerine sağlık
Bizdede vardi afiyet olsun
İlk defa böyle bir şey görüyorum
Bu ne kız😱😱😱
Noldu ki
Kötü gözüküyor
Güzel gözüküyor
Canım çekti ya
Biraz tuzlu
Güzel görünüyor
görüntüden tat almayı bulunca yazacam
Sana afiyet olsun
Afiyet olsun
Güzel görünüyor 🙂
afiyet olsunn
Güzel olmuş eline sağlık
Yenir
tadına bakmadan cevap veremem
Güzel