Genel olarak benim yok. Bazen insanlarda duyuyorum ve garip geliyor bana.

Genel olarak benim yok. Bazen insanlarda duyuyorum ve garip geliyor bana.

Genelde hep çatlayana kadar yediğim için her yemek sonrası ağırlık sorun bende. Dur'um durağım yok maalesef
Cevap
5Cevap
Genelde çikolata ve tatlılar var
Ciğeri bir defa yemiştim aşırı ağır gelmişti hiç beğenmemiştim
Valla benim için hiç fark etmez aç olunca ne olursa yerim
ağır gelen şeyleri yerim ama bitiremem bir kısmını yerim
Hiçbir yemek bana ağır gelmiyor afiyetle yemek borumdan geçiyor
Bağırsaktan yapılan şeyleri seviyorum. Kokoreç i bile iyice kesip, baharatlamaları lazım.
Bu yemekler genelde etli oluyor etede bayilirim yerim her turlu😋
Et yemeği çok yağlı olan yemek
Eh evet de doğu da daha çok bizde batililarda pek et yok az
Pirinç yedim mi ağır geliyor
şerbetli tatlılar ve waffle
Her gün yemediğim için sıkıntı yok.
Haşlama et ya da tűrlu filan..
Ciger... sevemiyorum.
sakatat falan
Kıyma ve kıymalı bir şey yersem bazen ağir gelrbiliyor ama seviyorum
Bulgur içeren yemekler
Yağlı yemeklerden nefret ederim
Bana iskender çok ağır geliyor
et yemek ağır geliyor
Et yemekleri
Olabilir
Et yemek genel olarak bana ağır geliyor
Sanırım iskender
Aşırı yağlı yemekleri yemiyorum
Ayok glaba
Kuri fasulye barbunya
Pide var
Ali nazik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?