Bugüne kadar içtiğiniz içimi en hafif iki Türk kahvesini yazabilir misiniz?

Türk kahvesini nasıl seversiniz bilemiyorum. Ben eskiden Billur firmasının içerdim, ama zamanla o tanecikli ve aromatik yapısını sevsem de maalesef ağır gelmeye başladı. Bunda şekeri çok azaltıp, neredeyse şekersiz içme durumunda tüketmemin de etkisi var.

Bugüne kadar içtiğiniz içimi en hafif iki Türk kahvesini yazabilir misiniz?

Sonrasında Mehmet Efendi denedim, tanecikli yapısı pürüzsüz, çekimi yine Billur gibi orta kavrulmuş görünüyor ama bana ağır geliyor Mehmet Efendi.

Bugüne kadar içtiğiniz içimi en hafif iki Türk kahvesini yazabilir misiniz?

BİM'deki Abdullah Efendi'yi denedim, Mehmet Efendi'den çok daha hafif, tavsiye ederim.

Bugüne kadar içtiğiniz içimi en hafif iki Türk kahvesini yazabilir misiniz?

İnternetten Bongardi almıştım, içtiğim en aromatik ve hafif kahvedir. Belki de 1 kilodan fazla tükettim ama inanılmaz zam geldi. Şu an normal kahvenin en az iki katında fiyatı, onu almak istemiyorum yani.

Bugüne kadar içtiğiniz içimi en hafif iki Türk kahvesini yazabilir misiniz?

Hakkı efendi, Ankara Kahve, Adana üretimi olan birkaç kahve de denedim ve hepsi ağır geldi.

Buradan birinin yorumdan yazması üzerine bir vakit evvel Migros'ta satılan Cezbeli ve Sahure Hanım kahvelerini denedim, fiyat performans olarak fena kahve değiller. BİM'deki beğendiğim Abdullah Efendi kahvesine yakın hafiflikte ama daha aromatikler.

Bugüne kadar içtiğiniz içimi en hafif iki Türk kahvesini yazabilir misiniz?

Siz hafif Türk kahvesi olarak makul fiyatlı ne önerirsiniz yazdıklarımın dışında?

Bugüne kadar içtiğiniz içimi en hafif iki Türk kahvesini yazabilir misiniz?
Cevapla