Sizin çocukluğumuza dayalı en sevdiğiniz abur cubur nedir?


Pek çok şeyin olduğu gibi bunun da içine etmiş Ülker. Yağını çalmış. Geçen canım çekti koca bir paket aldım. Ne yağı var, ne tuzu. Saman gibiydi. Hırsız herifler. Böylece çocukluk bağlarımdan birini daha sonsuza dek koparmış oldum.
Çıkık kıraker şimdilik idare eder.
Cevap
11Cevap
Çubuk kraker bende hala çizgi film izliyorum beni de üzmesinler :D :D
Bende hala yiyorum balık kraker. Eti puf ve eski mısırlarda guzel.
Caramio. Bayılırdım fakat son 6 yıldır bu sağlıksız olduğundan hiç abur cubur tüketmiyorum.
Bunu önce yanlamasına ortadan ısırıp, sonra ayrı ayrı yemeyi severdim.
Bende seviyorum mısırlı olanı
Misirlisi baya guzeldi.
üzeriz ergenliği bırak
Yıllardır vazgeçilmezim🤤
Bende pizza krakerciyim😂
Afiyett
balık kraker sevmeyen var mı 😍😍
Mısırlısı çoksel
Soslu fıstık
bu ne knk
Cino 😄
Baharatlı kraker
Bnde:)
ergenlık
Pizzalı daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?