Daha bugün Samsun'da 3 TL'den satılan simit 4 TL'ye yükselmiş. 6 TL'ye yiyen ben üzgün :D

Daha bugün Samsun'da 3 TL'den satılan simit 4 TL'ye yükselmiş. 6 TL'ye yiyen ben üzgün :D

4 ama bu sabah fırıncı zam sinyalini verdi bi iki simite 12 istedi başta sonra pardon 8 dedi yani yakında dört liradan aldığımız simit yakında 6 olacak ellam
Birde işin garip yani buğday hasadı yapilali çok geçmedi un fiyatları en düşük olacagi dönemlerde zam üstüne zam geliyor kışın ya da ilk baharda bu fiyatlar ne kadar fırlayacak stoklarda buğday azaldıkça bir de böyle düşünmek lazım
Cevap
85Cevap
İstanbul'da 5 TL'ye alıyoruz. Ekmek 5 tl simit 5 tl...
Burada 4 tl aynı
İstanbul'da 6tlden pahalıydı herhalde almıyoırum pek ama çok seviyorum 🫣 Birde anlamadığım şekilde fiyat azaldıkça kalite artıyor. Samsundaki 4tllik simit buradaki 6-7tllikten güzeldir
varda yiyoruz en azından. ya hiç olmasaydı. o zamanda keşke olsaydı da 50 liraya alıp yeseydik derdiniz.
fedöcümüsün?
E biz bayadır simiti ekmeği poğaçayı 4 TL'ye alıyoruz ki
Simit yemiyorum pek fazla ama bende 4 liraya alıyorum yani en son aldığımda 4 liraydı.
3 liraydı 3.5 oldu sonradan öyle de devam ediyor bakalım
Şu büyüklüğü 5 lira bundan biraz daha küçüğü 3,5 lira
4 tü zaten 😀 şimdiye kadar simitciyi kandırmışsın
Evde kendim yapıyorum fazlasını dolaba atıp bittikçe ısıtıyorum
İzmir'de zaten 4 e alıyoruz biz de yerden yere çok değişiyor.
Antalya'da 5₺ millet tutturabildiği fiyattan satıyor.
Alıyorum ama hatırlamıyorum tek fiyatını🙄 kaşarlı poğaça ve simit 12 ₺.
Ben poğaca yerim fiyatını bilmiyorum ben almam iş yeri ısmarlıyor sabahları
Oo iş ne kral
Elektrik
simit simit dediğin nedir ki gülüm ben poğaça için yaşamayı göze almışım
Şunun 1 ₺ olduğu zamanı biliyorum ve yanınada ayranla 1.50 lira yiyordum
O da biseymi ekmek 25 kuruş 1 kg yoğurt 1 lira ydı bir zamanlar
Evet ama ben daha gerisini isterdim. Keske Osman lıda yaşasaydm
27 lira verdim bu sene simide :D sömürmüşler resmen 😂
Samsunda oturuyorum bazı simitler 60 gram diyorlar ondan bile çalıyorlar küçüçük simit 4 lira şaka gibi
Simit değil de geçen yarım kilo su böreği aldım 50 liradedi la 50 lira 50 LİRAA!
Ama o kadar güzeldi ki tadı dayanamadım aldım yedim
İlerde hülya avşar hanım ekonomi bakanı olacak ve kendi güzel mekanlarda yerken, bizede simit sarayından simit gönderecek, kafanı takma.
Ankara 'da 5 lira ama Ankara simidini hiçbiri tutmaz
Bundan bir buçuk sene önce bimde 500 Gr puding 3.45 TL den 19 küsür tl olmuş her şey %100 den daha fazla zam yapıldı
Sanırım 2 lira burada
En son İstanbul'da 7,5₺ idi. 1,75₺ alıyordum oysa🥲
Biz ocaktan bu yana 5 TL ye alıyoruz. ekmek. simit poğaça hepsi aynı fiyat Rize de
6 tl den aşağı simit poğaça pek kalmadı herhalde bizim burada. Ekmek zaten 4 tl oldu. Bakalım ne olacak?
Nede olsa kışın sonu bahardır. Bu da gelir bu da geçer aglama
samsun ucuzmus yıne 1 yıla yakındır sımıt ıstanbulda 5 tl
Biz 5 liradan alıyoruz aylardır
Ne zamandır almıyorum, bilmiyorum fiyatını
Uzun zamandır yemiyorum bak canım istedi
Basit halka tatlı bile küçük yerlerde 5 lira
Burada sanırım 4 veya 5 tlye satılıyor
ucuz sayılır yine de 4-5 arası
Simit zaten 4₺ idi demekki burada 5-6₺ olacak 😂😂
burada da en ucuz 4 - 5 TL simit fiyatları
İstanbul büyükçekmece 5 tl şu an burada
Sakarya da 5 tl
bizde yenı 3tl oldu. daha çnce 2,5tl idi.
İstanbul'da 6tl satan yerler var
Dayım fırıncı bedavaya alıyorum şanslı ben 😃
Yalova da 6 lira oldu. 5 TL idi
Geçen İstanbul'da 7 Liraya aldım :D
Bende 1 hafta sonra samsuna gelicem ☺️
Burada 5
Konya da 5 TL en düşük
5 lira Balıkesir'de simite bile hasretiz o kadar
Gevreği 5 liraya alıyordum
5-6 tam hatırlamıyorum
5 lira galiba alıyoruz
Bilmiyorum fiyat olarak alır geçerim hep ya
En son aldığımda 4tl ödemiştim.
5 liraya aldım en son. Nerede 6 lira?
Bedava biz 5 TL ye alıyoruz.
her şeye zam her şeye zam artık şaşırmıyoruz :D
6 tl peynirli poğaça 7 tl
Ben bir aydır 4 TL ye alıyorum
Tekirdag da 5 tl
İzmir'de 5 TL kaç aydır hdjdj
Simitten nefret ederim. Poğaça alırım 5 TL ye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?