
Arkadaşlarım yemeklerini benden önce bitirince üzerimde psikolojik baskı hissediyorum 😂

Arkadaşlarım yemeklerini benden önce bitirince üzerimde psikolojik baskı hissediyorum 😂
Yavaş yemiyorum elimde değil çünkü çok yemek yiyen bir insan değilim kendime izin vermiyorum kilo almak istemediğim için sınırlı yemek günlerime zamanlarım var kendime bir şey yapınca heleki böyle serbest bir beslenme gününde ise o kadar kızıyorum ki diyorum hani ara bitti dkkdkd
Cevap
41Cevap
Hızlı yiyorum.
Nuluad0707 kullanıcısı yaptığım yoruma yanıt verdi ve bende gene yorum yapıcaktım ama engellemiş oyüzden buraya yazıcam cevabımı
Sevmiyon demek ama bi insan bi müslüman gıybet ediyo diye rabbini zikir etmesinmi gıybet yapılmaması gereken günah ve sevaplarıda sildiren bi günah ama bu gıybet eden birinin rabbini zikir etmesin anlamına geliyo tabiki
Rabbim hidayet etsin ne diyim
Ben daha 3. Lokmamı çiğnerken arkadaşlarım bitirmiş oluyor ahsjs
Orta hızda yiyorum diyelim.
Aşırı hızlı hızlı yiyeni ve ağzını şapırdatanı hiç sevmem çünkü o homurdanma sesleri beni irrite eder. Yemek adabına uyarım mutlaka.
O çoğu yerde var, önemli olan diğer arkadaşların bunu hissettirip hissettirmediği. Bazıları kalkma yönünde baskı yapabiliyor hafiften 😃
Yemeği Uçuruyom ben ama belli olmuyor ya zevk almak istersem sevdiğim bir şeyse yavaş yerim keyfini çıkarırım :D
ailemin ve ekseriyetle arkadaşlarımın beni uyardıkları belki de yegane durumdur. arkamdan atlı kovalıyor sanki. hızlı yiyorum😂
Yemeği ben çok yavas yerim bazen bizimkiler kızar:) herkes yedi kalktı sen bi tabağı bitiremedin dye resmen baskı yapıyorlar :)
Hızlı yerim alışkanlık oldu yavaş yiyince doymuyorum 😅
Aslında hızlı yiyince beyne doydum sinyali gitmiyor 😄
Bence yalan söylüyor profesörler bence 😃
Çok hızlı yersen yediğin şeyden zevk alamazsın göbişin doysa ne oluurr 😄
Sen çok yavaş yiyorsun belli ki eti de bıçakla parçalayıp yiyosundur kesin 😃
Ahaha hayır mıy mıy yavaş yavaş yemem. Yemek soğumadan yiyorum en azından 😂
Tavuk butu elinle yiyorsun dimi 😃😃
Yediğim ortama göre değişir 😄
Sen ortama uyma bırak ortam sana uysun 😃
Ne yapayım Erol Taş gibi mi yiyeyim tavuğu 😂
Haha senin gibi çıtı pıtı bir kızda öyle yememeli vur dedik öldürdün sende 😂
Dışarıda çatal bıçakla, evde elle 😄 sistem bu şekilde ilerliyor
Eliminen dayı eliminen 😂 bu replik geldi aklıma
Ahahah 😂 tavuğu elimizinen yemeyince duyduğumuzu anlamıyoruz anlaşılan
Uykusuzluktan geberiyorum ondan anlamıyorum birşeyi 😃
Yavaş yiyorum maalesef. Çok açsam hızlı yiyebiliyorum ancak.
Hızlı yerim de kadınlarda da bı yavaş yeme ozelligi var yani hep benden sonra bitiriyor lar
Çok hızlı yemek iyi değil diye biliyorum fakat meslek gereği çok keyfî yeme şansım olmuyor çoğunlukla
Hızlı yemek her zaman tercihimdir miy miy yemek yiyemiyorum
Hızlı yerim. Alışmışım, genelde ilk bitirip bekliyorum 😅
Son zamanlarda tam tersi şişkinlik oluyor. Belki bi yarım saat geç hissediyorsun ama evet. Azaltmaya çalışıyorum. Diyete başlamam gerek
Niye kaça kaçsın
168, 64 kilo
Çok iyi neden kilo vereceksin bu arada takip attım konuşalım istersen
Özelden kimseye yazmıyorum teşekkür.
İyi ama almaya devam ediyorum işte. 60’ın altına düşeyim rahatlıcam riskli buralar 😂
Görmedi sanırım görüşü
O anki ruh halime göre değişir ama genelde yavaş yemem.
Ne çok aşırı yavaş yerim buna sinir oluyorum nede hızlı yerim
Hızlı yerim. Beklemek zaman kaybı gibi geliyor bana. Sabırsız biriyim.
Yavaş ye
Bu kadar kızmanı gerektiricek bir şey demedim @Madamm_ sağlığın için dedim
İster istemez hızlı yiyorum alışkanlık olmuş. Yavaş yemek istiyorum en azından evimde rahatken
yavas yerim ozellikle film izlerken video belgesel vs
Sohbet izlerkende çok iyi oluyo
aynen 😁
😁
Hüseyin çevik
Ahmet hoca yani cübbeli ahmet hoca
Abdülmetin balkanlıoğlu
Ömer döngeloğlu
Halil konakçı
Kadir mısıroğlu
Nihat hatipoğlu
Bunlar çok iyi tavsiye ediyom herkese
Bu arada profil resiminin arkasındaki senmisin sensen resimi değiştirmen gerekmiyomu çünkü böyle boş boşuna günaha girmiş oluyon değmez yani hoş hiç bi günahı işlemeye değmez aslında ama işte insan yapabildiği kadarıyla yapar elinden geldiğince
hic birini sevmiyorum. izlememde. dedikodudan baska bisi yapmiyolar. o bunu yaoti bu bunu giydi. ne la bu dini magazin programimi. ulke acliktan kiriliyo bunlar hala aysenin giydigi donu konusuyolar. birde tum gun giybet ettikleri agizla. allahin ismini zikrediyolar.
Genelde en son bitiren oluyorum.
Sevdiğim yemek ise hızlı yerim
Yavaş yemek yiyorum.
O kadar hızlı yiyorumki herkes uyarıyor ama napiyim yapcak bisey yok boyleyim ben
Benim bi arkadaşımda bunu söylemişti, doğrusu yavaş yemek
Yavaş, sakin, viskimsi...
Doğrusu bu
Yavaşşşşş... Tadını çıkarmak lazım.
Hızlı sanıyodum ama yavaş yiyormuşum
Çok ağır yerim herkes gıcık oluyor. Öyle alışmışım
Yavaş yavaş tadını çıkara çıkara..
Çok hızlı, hoş değil ancak alışkanlık.
Açlık durumum ve moduma bağlı
Yavaş bayılır karşımdaki 😃
benden yavaşı yoktur :)
hızlı yiyorum neredeyse çiğnemiyorum bile
dayanamıyorum yavaş yemeye sabrım yok
Alışkanlık oldu. Hızlı yerim
Bilmem canım nasıl isterse
yavaş yavaş, sindire sindire
Orta hızda diyelimm
Açlığın şiddetine bağlı
Hız ile malzeme doğru orantılı bende.
Hızlı yiyorum yemekle savaşır gibi
Çok hızlı yerim yavas yiyemiyorum
Yavaş ya hızlı yiyemiyom
Yavaş yerim acelem yoksa.
hızlı yıyorum çabuk kesiliyorum
Yavaş yerim
Hızlı
Yavaş
Yavaş
Yavas
Hızlı.
Orta derece
Ruh halime bağlı 😄
Yavaş yemeyi severim
Ortalama hız
açsam hızlı yerim çok açsam
Yalar yutarım
Yavaş yavaş yiyorum 😂😂😂
Açken hızlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?