


Kuru üzüm yoktu kuru yaban mersinj vardı ondan ekleyiverdim



Kuru üzüm yoktu kuru yaban mersinj vardı ondan ekleyiverdim
#selamgençlik 🍀🍀
⭐Ceviz ve tarçın tartışmasız süper star burada. Başrol bence portakal ve kakao olur muydu, evet olurdu. Kuru üzüm yerine yabanmersini de tatlı ekşiliğiyle bence ikinci sırayı alıyor.⭐😃😃
#tubasueda 🍀🍀
🧡😄🧡😄
Cevap
11Cevap
Ben isterim valla gadası
olsada yesek kekin içinde ceviz güzel oluyor. köyde yaban mersini yedim bu hafta olmuşlar. elinize saglik
Yaa ikram ermek çok isterdim ❣️ teşekkür ederim 😊
Bunu yedinmi beni kim durduracak onu merak ediyorum @ayşe57
Bitirirsem sıkıntı olur ondan korkuyorum
Görünüşü de çok güzel gece gece neden canımı çektirdin 🥺
Mükemmel görünüyor ve yaban Mersinine ayrıca bayılırım 😍
Ellerine sağlık
Ellerine sağlık afiyet olsun
Ellerinize sağlık , çok iyi duruyor ☺️
Rica ederim 😇
yaparsan yeriz tabiiki :)
Eline sağlık
Eline saglik
Hiç sevmem aw
Ben istemem
Ellerine sağlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?