BEnim annem bazen benden önce kalkıp hazırlar. Zahmet etme derim ama uykum kaçtı der.

Kendim yaparım
Hazırlayan var
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
BEnim annem bazen benden önce kalkıp hazırlar. Zahmet etme derim ama uykum kaçtı der.

Bizde benle annem dışında kimse yok bu yüzden kahvaltıları hep ben hazırlarım bundan şikayetçi değilim, annem yaşlı oturup kalkamıyor çayına kadar ben dolduruyorum kıyamıyorum ona.
Şu an maalesef yok aile evinde kalıyorum geçici bir süre ama ben sabahları çalıştığım için ben hazırlayıp yiyorum çünkü babam da öğleden sonra çalıştığı için yatıyorlar 😊
Cevap
18Cevap
SABAHIN Köründe kalkp Portakallı keki yaptm; dresuara koyup DOĞRU İŞE tabi bir dilim kapp yolda yiyerek. Genelde kendim yaparm :D
Değişiyor. Bazen ben hazırlıyorum, bazen hazıra konuyorum. 🤤
Yalnız yaşıyorum kendim hazırlarım. Ailemle yaşasaydım yine kendim hazırlardım
Kahvaltı neredeyse hiç yapmıyorum son 2 yıldır annem de olmayınca. Kendim de hazırlamıyorum
tek oldugum için kahvaltıyı şirkette yapıyorum mecburen
Kendim hazırlıyorum hatta babama da hazırlıyorum birlikte yapıyoruz
İşe ya da okula gitmiyorum. Annem benden önce uyanır genelde hazırlar veya beni bekler birlikte hazırlarız
Genelde kahvaltı etmem ama kendim hazırladığım çok da oldu
Kendimi bildim bileli annem hazırlar herşeyi annem yapmak ister çocuklarına kıyamaz annem benim birtanem ona kurban olurum canım annem seni çok seviyorum
Kendi kahvaltımı kendim hazırlıyorum
Genelde kendim yaparım mecburen tek yaşayınca
Çok şanslısın. Bazen insan malı mülkü değil de bunu kıskanıyor. Herkes yaşayamıyor bunu.
Bazen kendim hazırlıyorum ama çoğunlukla kahvaltı etmiyorum
annem hazırlardı. şu an okula gitmiiyom da
Kendim yaparım
Kendim hazırlarım 🤦♀️
Genellikle giderim
Kendim hep başka kimse yok
Kendim yaparım
Mecburiyetten kendim hazırlıyorum
Simit poğaça meyvesuyu takıyoruz
Hazırlamaya can atan var da yiyen yok
Sağolsun annem hazırlar
kahvaltısız güne başlamam
Kendim kafama göre hazırlarım
Bazen var bazen yok
bir gün ben bir gün eşim hazırlar
Yok ya genelde kendşm yaparım
Kendim hazirlarim
Evde kahvaltı yapmam hazırlansa da..
Kendim hazırlıyorum.
Annem hazırlar
Kendim
Hiç yapmam
Kimsemiz yok baba ya
Ben hazırlıyorum
Birlikte hazırlamak en iyisi
Kendim hazırlarım.
Kendim
Annemm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?