Ev yapımı konserve şakşuka yedim tadı biraz kötüydü sizce bişey olur mu?

Çok acıktım gözüme kestirdim açtım kavanozu üzerinde mini bi küf dağı vardı onu aldım attım. Biraz ısıttım yoğurtla gömdüm. Tadı hafif nem gibi rutubet gibiydi. Öler miyim :D 4-5 aylık konserve bu arada

Ev yapımı konserve şakşuka yedim tadı biraz kötüydü sizce bişey olur mu?
Cevapla