Sevgilimle küstük, gönlümü almak için tatlı göndermiş. Barışayım mı?

Ben sevdiğim tatlıyım göndermiş, yenkenleri suya indirdim bile ama belli etmiyorum. Sizce affedeyim mi? 😎

Sevgilimle küstük, gönlümü almak için tatlı göndermiş. Barışayım mı?
Sevgilimle küstük, gönlümü almak için tatlı göndermiş. Barışayım mı?
Cevapla