Ben sevdiğim tatlıyım göndermiş, yenkenleri suya indirdim bile ama belli etmiyorum. Sizce affedeyim mi? 😎

Ben sevdiğim tatlıyım göndermiş, yenkenleri suya indirdim bile ama belli etmiyorum. Sizce affedeyim mi? 😎

Hata yapmak insanlara mahsustur neticede gönlünü almak için bir çaba sarf etmiş bence affetmelisin.. birde tatlının yanında ayran çok iyi gider size afiyet olsun 🌹🌿🌹🌿🌹
küskünlük iyi bir şey değildir ama gönül almayı bilmek gerekir
daha da önemlisi gönül almaya gerek kalmaması için hiç kavga etmemek gereklidir
ama güzel bir jest yapmış
siz yine de dediğiniz gibi belli etmeyin ama affedin
aslında affedilecek bir hataysa affedin her şey de affedilmez yani
En iyi görüş seçimi için teşekkür ederim
Cevap
19Cevap
Üzdüğü konuya göre değişir, hafif bir hata yaptıysa elbette affet.
Benim bile o tatlıdan canım çekti.😋
Barışma bence
Önemsiz bir konuysa affet gitsin. Bu tatlı gönül aldırır.
Neden şekerpare değilde kadayıf? Aklında altın sarısı saçlı bir kız var kesin barışma
Valla ben ilk hediyede affetmiyorum diğer günler de devamı geliyo sonra kendi getiriyo öyle affediyorum
Bi hediyeye kanma yoksa her bi şey yaptığında neyse bi şey yollarım affeder diye düşünür ama yorulursa bi daha yapmaz
Küsme sebebi nedir ne kadar ciddi kim haklı kim haksız tüm bunları gözden geçirin öyle barışma kararı alın yoksaher haklı haksız sorunda bir tatlıya tav olmak zorunda kalırsınız
Bu tatlıyı yiyen biriyle sevgili olunur mu mk
Ben olsam niye cevizli değil de bu diye triplenirdim. Yılmaz burma kadayıfa benziyo affet gitsin 🌷zaten birini yemişsin
Fazla naz aşık uzandırır affedilecek bir suçu varsa affet uzatma
Tatlıyla hallolacak bir meseleyse neden olmasın :D Keyifli günler..
Güzel güzel ye ama affetme alışmasın. Üz sonra tatlı gönder barış iyi valla jdkzjzj.
Konuya bağlı knk keşke yemeden foto cekseydin yiyip çekmek ejewnnw
Bunlara kanacak kadar saf kalpli değilsindir umarım
Ben kız olsaydım var ya full süründürüp dalga geçerdim erkeklerle
İyi ki değilsin
Niye m*l mısın
kusme sebebine bagli bebis ama guzel jest yapmis afiyetle ye 😄
Yanında kola yoksa affetme... Nasıl ilişki anlayışı bunlar. Küs, sonra yarım kilo baklava alıp barış
Neden fıstıklı dolama değilde kadayıf bence barışma
Tatlı bir hareket olmuş bence ☺️ Neye kustuğunuz önemli tabi ona göre affetmeli
Niye baklava değil de kadayıf gönderdin diye trip at.
Neden küstüğüne göre değişir. Eğer aldattığı için küstüysen affetme ve tatlıyı geri gönder yok sen hatalı isen o zaman sen ona tatlı gönder. 👍
Mk şu kadar sevilsek yeterdi be
Barış bence paraya kıymış o kadar
Offff Allah'ımmmm bi dilim de ben alsam ben de barışsam olur mu
İlişki mi ego tatmini mi yaşadığınıza sen karar ver
Keşke hiç üzmeseler de kendilerini affettirmeye çalışmalarına gerek kalmasa😒umarım basit bir konudur
Affetmelisin belliki sana değer veriyor sapsikk şey🤭
Ben olsam varya hemen gülümserdim aninda yumusardim boyle biseyde sen hala affedeyimmi diyosun
Barışma, bu bitince bir daha gönderir o zaman barışırsın.
abi benim sevgilim neden küstüğümüzde böyle seyler yapmıyor, tam tersi hep ben haksız oluyorum onun gözünde
Ben olsam affetmezdim bi tatlıya mı kanıcam aman
yarisini gomerkende boyle dusunuyor muydun pakdjcj
çok ucuza gitmişsin
Bir tatlı yiyin beraber bir daha beni üzme de,
Soğuk baklava olsaydı belki 😂
Hayır bu oyunlara gelme😃
Bol turşulu çiğ köfte yanında olmazsa barışma
Tatli yetmez söyle ona 😂
Affetme hergeleyi. Bir tatlıya mı kanacaksın?
Kanka bi dilim yemişsin zaten bari affet😂
Bi tane de iskender iste
anaaa fıstık sarma hemde. barış tabi.
Barış istersen ya da düşün biraz 😂
Bayat göndermiş affetme tabi
Kandırmak bu kadar kolay he :D
Neden küstüğünüze bağlı
Bence baris tatlı hassas konumuz 😂💗
Yanii tatlıyla çözülecek bir şey mi 🤔
Barış barış artık
Oyyy ne tatlı be
Barışma o ne rüşvet gibi
Canım çekti ya ☹️
Millete nie soruyosunki ya sen seviosan barış
Barış barış asko
Barışş
işi biliyor 😂😂😂
Anana s ok hepsini
Olay ne ki
Barış artık.
Barış
Görgüsüz müsün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?