+1 yılBugün muhasebeci hatun, 1 ayı geçik zamandır üzerinde çalıştığım ev bahçesi peyzaj projesinin kocaman çıktısını aldım afiş olarak, onur duydum neler yapmışım meğer. 😂
Sana afiyet olsun benim yerime de ye, ben şekeri bıraktım. 😭😭
05 Yorumla- +1 yıl
Yaa senin adına gerçekten çok sevindim başarıların daim olsun inşallah rabbim mahcup etmesin
- +1 yıl
Hadi hayırlısı olsun gözüm aydın diyelim ozaman 🧿🧿
- +1 yıl
Teşekkür ederim bebek ama sadece bir ödevdi, bana bir kapı açmayacak. 😂
- +1 yıl
Ee ama bunuda basarabilmek bir beceri ve zeka göstergesidir öyle deme
- +1 yıl
Canını yerim. ♥️
En İyi Cevaplar
+1 yılçay beni de mutlu eder. kahvaltı yapmak da öyle.
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle çok haklısınız çay önemli 👍👍 yorumun için çok teşekkür ederim 🙋
- Yeme & İçme konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılBugün waffle yapacağım.
Evde şenlik havası esecek
03 Yorumla- +1 yıl
Ohh miss valla 🤗birşeyler üretmek yapmak insana gerçekten çok iyi geliyor çok iyi düşünmüşsün eline emeğine sağlık 🤗 ... yorumun için çok teşekkür ederim 🙋
- +1 yıl
💙💙💙💙
- +1 yıl
🌹🌿🌹🌿🌹🌿
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
- Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.
u +1 yılKahve içmek
00 Yorumla
+1 yılMutsuzum çünkü 2 - 0 yenildik 🙄😪 Neyse As olan Galatasaray ❤💛
01 Yorumla- +1 yıl
Sağlık olsun ne diyelim birdahaki sefere inşallah
Yeme & İçme konusunda 5,5b cevap paylaştı. şu an olsa hayır demem. Çay olsa şu an daha iyi giderdi. Afiyet olsun bu arada
02 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙋🙋
Gizli Üye(30-35)+1 yılYerim seni cok tatlisin seninle tanismak isterdim bnde ankaradayim:)))
00 YorumlaCayla pasta yemek benide cok mutlu ediyo seninle yemek daha mutlu eder beni
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 4,5b cevap paylaştı. Kahve yeterli mutlu olmam için
11 Yorumla- +1 yıl
Ohh miss afiyet olsun 🌹🌿🌹🌿
+1 yılBoğazını seviyorsun galiba 🙂
03 Yorumla- +1 yıl
Hayır tam tersi yemeyi değil yapmayı severim bu pastayı da ilk defa denedim oyuzden de paylaşmak istedim sadece
- +1 yıl
eline sağlık o zaman :) bende glutensiz aralıklı orucla beslenen biriyim ama arada bir tatlı yiyorum seni kırmam tabi :D
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙋
+1 yılİyi geceler ellerine sağlık afiyet olsun 😊💐
03 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Hoş gördüm hanfendi mutlu gecelerin olsun nasılsın yüzünde güller dilinde tatlılık olsun 😊💐
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🤗🤗
+1 yılGünlük 20 bardak çay içiyorum
04 Yorumla- +1 yıl
Ohhh mis afiyet olsun 🤗🤗
- +1 yıl
Cay önemli 👍
- +1 yıl
Çay candır gerisi heyecandır
- +1 yıl
Aynen öyle 👍👍
Kahveylen de guzel gider 🙂
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen evet güzel olur benimde ilk denemem gayet de güzel olmuş
Yeme & İçme konusunda 643 cevap paylaştı. Zeki olgun bir kızla sohbet iyi olurdu
011 Yorumla- +1 yıl
Çayın yanında iyi gider 🤣🤣
- +1 yıl
Ortaya karışık birşeyler yapın işte der gibi 🤣🤣
- +1 yıl
Ne veriyim abimeee 🤣🤣
- +1 yıl
Eyvallah reiss 😂😂😂
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🤗
- +1 yıl
🙋🙋🙋
+1 yılCanım çekti 😋
07 Yorumla- +1 yıl
Yaa kusuruma bakma herkes atıyor diye bende attım hakkını helal et birde ilk denedim bu pastayı oyuzden paylaşmak istedim 🤗
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür 🤗
- +1 yıl
Estağfirullah ne demek eline sağlık çok güzel görünüyor 😊
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🤗🤗
- +1 yıl
Rica ederim neşeli ve güzel bayan 😊
- +1 yıl
🤗🤗🤗
- +1 yıl
😉😉😊
Gizli Üye(25-29)+1 yılİstediğin çay pasta olsun mutlu olmaya devam
069 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 teşekkür ederim 🙏🙏
Cevap sahibi+1 yılYılbaşı hediyen olarak çay gönderebilirim 🙂
Cevap sahibi+1 yılgüzel yüzüne ve gözlerine nazar değmesin
- +1 yıl
Teşekkür ederim sen güzel bakmışsın güzel görmüşsün 🙏🙏
Cevap sahibi+1 yılHep hep böyleyim güzelin hakkını veririm
- +1 yıl
Eyvalla reiss 😂😂
Cevap sahibi+1 yılEyvallah biz daha önce tanısmışmıydık 😅
- +1 yıl
Hayır
- +1 yıl
Seni ilk defa görüyorum ben yeni düştüm buralara 😂
- +1 yıl
3.5 aydır burdayım
Cevap sahibi+1 yılbende yeni düştüm sayılır bende seni ilk kez gördüm ama mennunum mutluyum iyi ki gördüm 😊
- +1 yıl
Sen 1 . Seviyedesin ama belliki burayı daha önce kullanmışsin çünkü çok profösyonel ve ağzın laf yapan birisin ben burayı ilk defa kullanıyorum daha yeni yeni alıştım heleki ilk başlarda sürekli hata yapiyirdum uygulamayı bilmediğim için hep rezil oluyordum ve bana burada yardımcı oluyordu herkes
Cevap sahibi+1 yılAğzım kötü laf yapmaz kadınlara, kadın düsmanı değilim hangi laflardan hoşlandığını bilsem ona göre yazardım umarım sizi kızdırıcak bişey yazmadım bende KS ye 8-9 oldu katıldığım
- +1 yıl
Doğrudur yeni hesap mı açtın peki
- +1 yıl
Hayır sana neden kızıyım ki eğlenmek için burdayiz çünkü öyle degilmi
Cevap sahibi+1 yılevet hesap yeni eğlenelim mutlu olalım yüzümüz gülsün
- +1 yıl
Birde ben çok sabirliyimdir anlayışlayıslıyımdir olaylara mizahi yaklaşırım kimseye saygisizligim olmaz burayı da mizah amaçlı kullanıyorum zaten sayfaya bakarsanız bunu hemen farkedebulirsiniz
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür Ederim
Cevap sahibi+1 yılbende sizin gibiyim farkettim evliysen eşin çok şanslı
- +1 yıl
Oyuzden dedim sana zaten bunu anladım çünkü 1 . seviyedeki ilk defa kullanan bir insan bukadar tecrübeli ve rahat konuşamaz konuşamıyor zaten ben bile öyleydim.
- +1 yıl
Böylede zeki bir insanım işte 😄😊
Cevap sahibi+1 yılhep zeki tatlı ve anlayışlı ol hiç değişme 🙂
- +1 yıl
Tm peki değişmem
Cevap sahibi+1 yılkadınlardan utanırım burada rahatım 😊
- +1 yıl
Neden ki
Cevap sahibi+1 yılAnlayıslı kadınları çok seviyorum
Cevap sahibi+1 yılçekingenim biraz
- +1 yıl
Ama emin ol her karşına çıkan insanda ben gibi olmayabilir burada ben bazı kızların yorumlarina bakıyorum adam bir şey sormuş mesela normal bir şey kız ana avrat dümdüz gidiyor 😄🤣😂 ben bile şaşırıyorum ve hiç bir kadına böyle bir üslubu yakıştırmıyorum sonuçta sen bir kadınsın hiç ağzına yakışıyormu bu tarz cümleler diye yadirgıyorum
Cevap sahibi+1 yılinsan 1-2 kelimede olsa az çok kendini belli eder kişiliği anlaşılır evet burası ilginç garip bi yer her türden insan var
Cevap sahibi+1 yılbende yadırgıyorum ama alıştım
Cevap sahibi+1 yılSende şanslısın karşındaki insan nazik ve kibar bana inanabilirsin
- +1 yıl
Aynen öyle her kişilikte insan var ama hepsi de ayrı bir tecrübe bakış açısı kazanıyorsun burada yüzlerce insanla tanışma şansım oldu herkesten farklı bir şey öğrendim mesela ve hala öğrenmeye çalışıyorum
- +1 yıl
Ama şu varki herkese de aynı değilim o samimiyeti hissettiğim insanlara daha doğal içten yaklaşıyorum o samimiyeti hissetmezsem genelde makara yapıyorum zaten
- +1 yıl
Çünkü herkesle her şey olmaz 🙋
Cevap sahibi+1 yılözel tek kişiyle biseyler olur
Cevap sahibi+1 yılbana karşı hisleriniz nedir önyargı yoktur umarım
- +1 yıl
Ben kinseye on yargılı yaklaşmam ki bir insanı anlattiklariyla değil yaşayarak davranışlarıyla tanırsın zaten.
Cevap sahibi+1 yılevet yaşamak gerek
Cevap sahibi+1 yılbende insanları oldukları gibi kabul ederim
- +1 yıl
Çünkü burada çok kötü diyeceğiniz bir insanın altından çok kaliteli bir adam çıkabiliyor ya da iyi diyebileceğimiz bir insanın altından çok garip kötü bir insan da çıkabiliyor. Oyuzden zamanla ve yaşayarak tanima taraftarıyım
Cevap sahibi+1 yılsize katılıyorum bende aynı görüşteyim
- +1 yıl
burada ilk konuşmalar genelde gerçeklikten ve doğallıktan uzak oluyor bir kaç konuşmada o insanın gerçek kişiliğini gorebiliyorsunuz ben bu konuda hiç yanilmadım ve hislerimede çok güvenirim. Bunun biraz hayat tecrübesiyle birazda yaşının verdiği olgunlukla anlamak çok ta zor olmuyor
- +1 yıl
Bak sen mesela ilk başta taciz eden cümleler kuruyordun ama konuştukça gerçek kişiliğini göstermeye başladın oysaki çok duygusal çok duyarlı bir insan olduğun anlaşılıyor burdan
Cevap sahibi+1 yılumarım herkesin kişiliğini görüp anlarsınız
- +1 yıl
İnşallah anlarım
Cevap sahibi+1 yılşu an utandım farkında bile değilim
Cevap sahibi+1 yılanlayınki kimse sizi kandırıp incitemesin
- +1 yıl
Ama sen ne kadar kötü davransanda saygısızlık yapsanda ben hep seni anlayışla karşılarim ve sana hiç birsekilde saygisizligim ve zararım olmaz benim zararım kendime olur başkasına değil
- +1 yıl
Utanacak bir durum yok merak etme insanız sonuçta iki stres atıyoruz işte sıkıntı yok
Cevap sahibi+1 yılsen bu kişiliğinle sonsuz sevgiyi saygıyı hakediyorsun bende aynı sayılırım kadınlara zararsızım
Cevap sahibi+1 yılbugünüm sayenizde iyi geçti gerçekten teşekkür ederim iyi ki karşılaştık
Cevap sahibi+1 yılinsanız ama bazen farkında olmadan karşımızdakini kırabiliyoruz duygusalım sonra kendimi afetmiyorum
- +1 yıl
Rica ederim gülüm ne demek asıl ben teşekkür ederim sohbetin için 🙏🙏🙏
Cevap sahibi+1 yılGüllerin en güzeli renklisi anlayışlısı sensin
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
Cevap sahibi+1 yılRica ederim Sizinde akşama kadar bana yazan yorulan parlaklarınıza sağlık
Cevap sahibi+1 yıliyi anlaştık güzel sohbet ettik birbirimizi anladık ruhen bedenen çok rahatladım sayenizde
Cevap sahibi+1 yılkuru kuruya ettiğim teşekkür sizden helallik almama yetmez
- +1 yıl
Estafurullah olur mu öyle şey her şey karşılıklı eğlenmek için burdayiz
- +1 yıl
Bak gördünmü olaya nasıl yaklaştığın ne kadar önemli içinden yüreği çok güzel bir adamı çıkarttım çok saygılı duyarlı duygusal.
Cevap sahibi+1 yılaçmısın Aksam yemeği yedinmi ben meşgul ettim bişeyler atıştırın isterseniz
- +1 yıl
İşte oyuzden insanlara on yargılı yaklaşmiyorum ve tanıyarak onu anlamaya calisirak içindeki kişiliği çözüyorum
Cevap sahibi+1 yıliste ben buyum bunu her kadın anlayamıyor keske anlasalar
Cevap sahibi+1 yıllütfen iyi çözün gerekirse dna mıza kadar 😊
- +1 yıl
😂😂 anladığım kadarı yeterli bence gerisini zaten zaman en iyi şekilde gösteriyor öyle degilmi
Cevap sahibi+1 yılzaman bizi evliliğe götürmesin 😊😅
Cevap sahibi+1 yılzamanı ilk kez bugün sevdim 😅
Cevap sahibi+1 yılanlayışlı hanımefendi arkadaşım 😊
Cevap sahibi+1 yılHanımefendi farkında olmadan yanlış bişeymi yazdım yoksa küsmüyüz?
Ben hep mutluyum
Mersin mut doğumluyum çünkü03 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel sen hep mutlu ol yüzünden gülücükler eksik olmasın inşallah 🌹
- +1 yıl
🤗🤗
+1 yılHint kadını mısın nesin sen 😅
037 Yorumla- +1 yıl
😂😂 hayır Hint kadını değilim 😂 orjinal TC kadını made in turkey 🇹🇷🇹🇷
- +1 yıl
Beni hintlilere benzetmen peki 😂😂😂
- +1 yıl
Acayip bir şeysin ondan dedim 😁
- +1 yıl
Acayip derken bunu iyi olarak mı aligılıyım kötü olarak mı bilemedim 😂😂
- +1 yıl
Acayipsin acayip 😬
- +1 yıl
tamam orasını anladım 😂 acayip ten kastın ne 😂
- +1 yıl
Çıldırtıcısın ahaha
- +1 yıl
😂😂 deme öyle deme öyle 🤣
- +1 yıl
Yinede teşekkür ederim 🙋
- +1 yıl
Kaçayım buradan yoksa özelini patlatıcam 😂
- +1 yıl
🤣🤣🤣 bence de kaçmalısın 🤣 hiç sağım solum belli olmaz 🤣🤣
- +1 yıl
Sen nerden kimlerdensin 😂😂
- +1 yıl
Her an önümdeki fazlalıktan olabilirim hadım edersin sen 😂
- +1 yıl
Yokk daha neler okadar gaddar mı duruyorum 😂 aşk olsun
- +1 yıl
Korkuttun yani ne yapacağın belli olmaz diye düşündüm erkeklikten olmalayalım sonra 😅
- +1 yıl
Soruma cevap alamadım çok bilmiş beyefendi 😂 sen nerden kimlerdensin dedim 🤣
- +1 yıl
Ben de bu ülkedenim herkes gibi herhangi bağım yok dış kuvvetlerle 😂
- +1 yıl
Bu okadar çok belli oluyor ki Türkçeyi iyi konuşuyorsun ve ağzın çok iyi laf yapıyor aslan parçası 🤗🤣
- +1 yıl
Normal de memleket nere 😂😂
- +1 yıl
Aslan parçası kurban olsun sana 😜 Ağzımın sadece laf yapmadığını görme fırsatını kaçırdın ama 😎😂
- +1 yıl
Bak bak laflara bak sen 😂 sende az hınzır değilsin hee 🤣🤣
- +1 yıl
Napalım seni görünce felek şaştı hani yoksa hünerli bir oğlanım ben 😁
- +1 yıl
Orası belli canim ağzın iyi laf yapıyor 🤣
- +1 yıl
Ağzım elim ve birçok uzvum iyi iş yapar 😅
- +1 yıl
Sen italyan erkekler gibi görünüp TC erkeği gibi davranıyor olman beni şaşırttıyor reiss 🤣😂
- +1 yıl
Sen bir de birebir gör orada marahatlerim çok farklı seni makarna gibi hissettirirdim 😁
- +1 yıl
🤣🤣🤣 benide güldürdün hee 😂
- +1 yıl
Sende beni güldürebilirsin her şey sana bağlı. 😂
- +1 yıl
Bu yaşıma kadar hiç makarna gibi hissetmemiştim kendimi 🤣🤣
- +1 yıl
Bence çok daha fazla şey hissetmeye hazır ol içeride ve dışarıda 😅
- +1 yıl
Ozaman ben hemen hazırlanmaya başlıyım anca hazırlanırım
- +1 yıl
Çok bilmiş şeyyy seni 🤣
- +1 yıl
Neyi hazırlayacaksın beni mi 😜
- +1 yıl
Reiss senin neyini hazırlıyım ben sen zaten dünden hazırsın
- +1 yıl
Ha şunu bileyin sana hazırım yıllardır ben kalanı sende 😁
- +1 yıl
Sustummmmm
- +1 yıl
Susma konuştururum seni 😬
- Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılbizide cagırsan mutlu olurduk :D
00 Yorumla
+1 yılbenide çok eder😊
02 Yorumla- +1 yıl
Benide çok mutlu etti birde ilk defa bu pastayı denedim onun heyecanıda oldu oyuzden paylaşmak istedim gayet güzel olmuştu ben beğendim 🤗 ... yorumun için çok teşekkür ederim 🤗
- +1 yıl
rica ederim ben bu işte ustayım 😊 yapmayıda yaptırmayıda tatturmayı da severim😊😉Ahh bu arada cok eglenceli deli dolu hayat dolu hoş sohbet kafa dengi bifine benziyon
Yeme & İçme konusunda 968 cevap paylaştı. Canım çekti ya
00 Yorumla
+1 yılYerim seni kız...😒
01 Yorumla- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 🤣😂
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 