Ben sufleyi seçerdim. Çikolatalı mis gibi sıcak sıcak iyi bir tercih olabilirdi. Sizler hangi tatlıyı seçerdiniz?

Sütlaç
Kazandibi
Sufle
Baklava
Diğer ( görüşlerde belirtelim)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben sufleyi seçerdim. Çikolatalı mis gibi sıcak sıcak iyi bir tercih olabilirdi. Sizler hangi tatlıyı seçerdiniz?

Kuslugun masum olup olmamasina ve arkadaşımin kim olduğuna (k. mı yoksa duygusal yakınlıgimiz olan e mi olmasına göre) göre değişir. Duygusal yakınlıgimiz olan e ise, şeker oranı çok yüksek olan bir tatlı seçerdim. Baklava iyi olabilir bu acidan. Sevmese bile ne ilgisi var derse "tatlı yiyelim tatlı konuşalım derler ya diye cevabını verebilirim☺️. Şayet sıcak icecekle arası yoksa sicak çikolata ya da salep de iyi olabilir. Cunku pat diye iki bardagi goturdugumde, bunu sevmediğimi biliyorsun dediğinde amaç buzları eritmek diye etkili bir giriş olabilir bu açıdan. Arkadasim kız ise en sevdigi tatlıyı biliyorsam onu seçerdim. Ya da hatırı simgeledigi icin (şimdilerde artık hatır işleri kalmasa da) Türk kahvesi ismarlardim. Kucuk ve masum manipülatif hareketler yaparak sağlama almaya çalışırdım.😜Yani bir esprisi olmasına dikkat ederdim diyelim. Ama dedigim gibi kız olan arkadaşım bu kahveyi, diger arkadasim da bu çok şekerli ve sıcak tatlıları sevmese daha iyi olur çünkü sıradanlıktan ve beklenen olasiliktan saparak ilgi çekmesini sağlayabilir bu sayede normalde gonullu olmasa bile yukarıdaki bahsettiğim gibi amaca yönelik etkili bir giriş yapma fırsatını kazanabilirim.😜🙃
Kendi düşündüğüm tatlıdan ziyade, onun sevdiği bir tatlıyı ısmarlayı düşünürüm. Çünkü benim beğendiğim bir tatlıyı karşıdaki beğenmeyebilir. Konuştuklarımızdan yola çıkarak onun tercih edip haz aldığı bir tatlıyı bir tatlıyı ısmarlamak daha mantıklı bir seçenek olarak geliyor bana.
Aslında seçenekler biraz yanlış olmuş. Örneğin baklava ne alaka? Sufle ne alaka? :)
Çok eskiden insanlar barışırken muhallebiciye gidermiş, orada muhallebi, sütlaç ya da kazandibi ısmarlanırmış. Kaldıki bu yaygın bir adette değil yani, dar bir çevre için geçerli. Özelliklede İstanbul'da olan bir şey. Seçeneklere sadece Sütlaç, Muhallebi, Kazandibi ve Keşkül koysan daha iyi olurmuş :)
Cevap
53Cevap
Sufle ısmarlardım
Küs olduğum biriyle barışmak için çaba sarf etmem doğrusu. O nedenle kendimi tatlıcıda şımartırım.
Cheesecake mükemmel olurdu. ya da kötü bir espiri yaparak Kraliçelere trileçe yakışır derdim asdfghj :)
Benim ona alan duygularım ifade edeceğini düşğnüyorum
Kabak tatlisi
bu kusluk artik kabak tadi verdi gel barışak derim 😂
Küs olduğum birisi yok hayatımdan çıkan insanlara karşı bir küslüğüm söz konusu olmaz.
Sufle ama ben kendim yaparim en kotu İzmir bombasi yaparim emek veririm.
Ne ısmarlayacam, o ısmarlasın 😄
Sütlaç iyidir 🙄
Baklava. Benimle küs olanlar da bana baklava ısmarlasın.
Bay ise dilber dudağı bayan ise vezir parmağı ısmarlarım
İçlerinden en sevdiğim kazandibi olduğu için kazandibi ısmarladım. Ya da biliyorsam eğer sevdiği bir tatlıyı ısmarlardım.
küs olduğum birisine niye tatlı ısmarlayım ki? nasıl bir soru bu
ufak bi pasta olabilir çikolatalı ya da magnolya
Küs olduğum biriyle barışmak için tatlı ısmarlamam ama bu tatlıların içinde en sevdiklerim Baklava ve Kazandibidir :)
Ben küssem sebebi vardır.
O küsse eğer önce gönlünü almaya çalışırım tatlı da meyveli bir şey olur jshshshhss
Bana küsen trip yapan insana hiç bir şey ikram etmem bu saatten sonra. Kendim yerim ki ağzım tatlı olsun
Sufle hafif ağır ve acı bir tatlıdır. Ama sonuçta tatlıdır. Acı bir anımız oldu bunu sufle ile çözelim derdim kendi kendime..
Sırf 6 x almak için yazdım :)
Bu zamanda tatliyla gönlünü aldıracak kimse kalmadı ama yine siz bilirsiniz
En sevdiği tatlı hangisiyse onu ısmarlardım
Tatlıyı yiyince barışıyor muyuz? Özür falan dilersin belki
Yiyecek bir şey olsun yeter. Hertürlü barışırım. 😁
Sufle olurdu.
Bol fıstıklı bir baklava ısmarlardım önce gözü sonra gönlünü fethetmek için
Gönlünü almadan tatlıyı ısmarlamam😀
Sütlaç
Sadece baklava. Çünkü tek tatlı baklavadır.
hiç bir tatlıyı çünkü barışmam
Küs olduğum birisi yok
Çünkü seviyorum 😀
vezir parmağı olabilir
Ben niye tatlı ısmarlayayım ya kfkfkf
Antep dolama Keskul katmer trilice magnolya
niye ben ısmarlıyorum ki
Hiç aklıma gelmemişti şu anda
Daha lezzetli
Ben içki ısmarlardim :))
Süt gibi saf temiz bir dostluk olsun diye
Soğuk baklavaya barışabilirim 😅
Sütlaç daha bir başka bence
bir şey ısmarlamamam.
Hangisini seviyorsa onu
Barışmam
Antep katmeri
Sufle
Bülbül yuvası olabilir
Yaş pasta
Dondurma🌟
Barışmam
Ben küsmem
Ne seviyorsa onu
yaz aylarında soğuk baklava
Çünkü seviyorum 😀
Çünkü daha güzel
waffle
Baklava candır, ama künefe de olabilir.
Sevdiği bir tatlı
Bence en uygunu barismak icin
trileçe olabilir
Elma şekeri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?