
Fark var ya ısırarak yendiğinde daha lezzetli oluyor gibi siz ne düşünüyorsunuz?

Fark var ya ısırarak yendiğinde daha lezzetli oluyor gibi siz ne düşünüyorsunuz?
Her şeyin doğalının güzel olduğu gibi yerken de doğal haliyle yemek daha lezzetli karpuzu bıçakla kesip yemek yerine kırıp elle yemek
Cevap
6Cevap
Fark yok ben üşengeç olduğum için ısırarak yiyorum
Yaz aylarında hele ne iyi oluyor; tadı daha farklı geliyor bana😋🍉
Sen dökerek yemeyi seviyorsun o zaman poncik 😀
Bıçak tadını aliyor diyorlar cidden doğru
Isırarak yiyince diş arasına sıkışıp çok rahatsız ediyor beni, o yüzden doğramayı tercih ediyorum.
Senin o yanaklarını da ısırsam ben ya bayılıyorum sana neden değişmedin profili😍
İki şekilde de aynı tadı alıyorum ben
Haklısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?