Limon ile mi yoksa sirke ile mi daha lezzetli oluyor...

#emre00 ®
Limon ile mi yoksa sirke ile mi daha lezzetli oluyor...

#emre00 ®
Turşu kaya tuzu ile güzel oluyor, taze fasulye turşusunu ne limon nede sirke koymuyorum. Ama karışık tursuyu üzüm sirkesiyle, beyaz lahana turşusunu elma sirkesiyle kuruyorum.
Valla bizde hep sirkeyle yapılır limonla olanı yemedim hiç
Cevap
4Cevap
Sirke ile daha güzel oluyor
Al işte Adile Naşit, Münir Özkul davası yine gündemde 😜😀
Haberim yoktu valla 😂
Sirke ya limon bir süre sonra tadını bozuyor ama sirke hem kütür kütür yapıyor hemde koruyor
Sirke galiba Son günlerde evimizde sirke kokusu var Mutfağa hiç girmedim de kokusu falan
Mayalanması için sirke sart. Bana göre az sirkeli turşu candır
Sirkeylen yapılır annem öyle diyor. Bana fark etmez nasıl yapıldığı her türlü turşu olsun da 😂
Turşu turşu ile yapılır başgan o nasıl başlık uleee :D
Sirke ile daha güzel oluyor
turşu ile yapılır ahahahahah 😂
Kaya tuzu ve sirke benim favorim
Annem yapar çok da güzel yapar ben bilmiyorum😃
Sirke ile daha güzel
Sirke ile yapılır ben böyle biliyorum
Sirke ve limon ile, sarımsak ve tuz da konur
Sirke ile oluyor
sirkeyle yapıyorum
🍋 tabiki 🙂
Sirke
limon ile yapılır nett
Turşu jsf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar