Yeme & İçme Pişmaniye yiyorum siz de yemek ister miydiniz 😋😋😋 ? cadıgirl44 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl seks ;) Pişmaniye yiyorum siz de yemek ister miydiniz 😋😋😋 ? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 16,1b cevap paylaştı. Olur gönder gelsin gadası 0 2 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl git al bakkaldan Yorumla nordun_gadasi +1 yıl Peh💃 Yorumla
TakkeliHoca Takip Et Xper 7 Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl ayyy kız ne güzel olur. kahvaltıdan sonra. arada kahve ya da çayda varsa.. 1 3 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl buyrun ☕ Yorumla TakkeliHoca +1 yıl teşekkür ederim. çok ince düşünce Yorumla cadıgirl44 +1 yıl :) Yorumla
NevHa Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Afiyet olsun da, sabah sabah pişmaniye yenir mi ya?🤭 1 3 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl canım tatlı çekti bise üstünede çay içicem şimdib;) Yorumla NevHa +1 yıl Akşama kadar da su içilir artık😄 insanın yüreğini kavurur bu. Yorumla cadıgirl44 +1 yıl yok çay halareti keser ;) Yorumla
Alaçatı_mavisi Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,6b cevap paylaştı. Kücukken pismaniyeyi cok severim ama amcam fazla yeme kıllanırsın dedigi icin cocuk aklima yerlesmis yemiyorum🥺 0 2 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl bende diyorum neden bacaklarımda bu kadar kıl çıktı Alaçatı_mavisi +1 yıl Asjdjjs
DenizdekiHazine Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Ih sevmiyorum afiyetler olsun. Yüzüme filan yapışıyor saç gibi... 0 0 Yorumla
lenii Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. pişmaniye severim hacmi kadar doyurmadığı için sinir oluyorum ((: 0 1 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl benide sinir etmeni istiyorum ;) Yorumla
zirkonn Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 825 cevap paylaştı. sabah sabah bu yenirmi 😂 1 5 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl çay içiyom bide üstüne ;) Yorumla zirkonn +1 yıl ilginç 😂 Yorumla zirkonn +1 yıl seks ne alaka bee 😂😂 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl sokuuuuş 🤣 Yorumla zirkonn +1 yıl pişmaniye yaramadı galiba 😂😂 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl canım çekti bak 🥺 1 1 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl 😅 Yorumla
TheŞekerlikMan Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Bir paket spariş edebilir miyiz çikolatlı olandan 0 5 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl şekerli ;) Yorumla TheŞekerlikMan +1 yıl Çikolata olsun 😂🤣 Yorumla TheŞekerlikMan +1 yıl Pişmaniyeyi nerden nereye bağlamış 😂🤣😂🤣 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl s. kiiiişşşş 😃🤣😃🤣 Yorumla TheŞekerlikMan +1 yıl Pişmaniye boğazım da kalcak ya 😂🤣😂🤣 Yorumla
obiralfa Takip Et Master Yaş: 49 , eic 100% +1 yıl Tipini gören zaten pişmanlığı yiyordur. 0 6 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl gooot :D Yorumla obiralfa +1 yıl Fazla yaklaşma benden de fırça yersin, tipe bak. Yorumla cadıgirl44 +1 yıl dalga geçme abi allah böyle yaratmış naapalım Yorumla obiralfa +1 yıl Dalga değil, kabus görmeyi sevmem. Ne uykuda ne gerçek hayatta Yorumla cadıgirl44 +1 yıl seks yapalım gel ;) Yorumla obiralfa +1 yıl Espriyi edepsizliğe çevirmeyin! Yorumla
erkeksihayvan Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Sanırım pişmaniye seven nadir kocaelililerdenim 0 6 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl kocaman ellerin mi var senin? Yorumla erkeksihayvan +1 yıl Kocaelli değil çiçeğim kocaeli. Mizah çabanı takdir ediyorum ama Yorumla cadıgirl44 +1 yıl seks Yorumla erkeksihayvan +1 yıl :)) toplantı ortasında birer içecek alır mıyız anlamında aniden söylenen ''kahve'' gibi oldu. Alırım bi fincan Yorumla cadıgirl44 +1 yıl kahveniz neyli olsun ballı mı şekerli mi yoksa döllenmiş mi? ;) Yorumla erkeksihayvan +1 yıl Bal ve şeker iyi gidiyordu da öbürü pek olmadı gibi ya Yorumla
MaKaRiMeSt0 Takip Et Yoda Yaş: 37 +1 yıl pişman etme bizi öte git 0 1 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl seeks yeeeee ;) Yorumla
Ahsennnnnurr Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Bayılırım 1 2 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl yeeaaah istermisin gönderem ;) Yorumla Ahsennnnnurr +1 yıl Yok canım ben kendim alırım sağol 🤗 Yorumla
Mertcan3404 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Afiyet olsun 1 1 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl amin amin Yorumla
kanka35 Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl afiyet olsun şekere dikkat 0 4 Yorumla cadıgirl44 +1 yıl şeker libidoyu yükseltiiirrrr ;) Yorumla kanka35 +1 yıl libidoyukullanısan düşer Yorumla cadıgirl44 +1 yıl seks mi :D Yorumla kanka35 +1 yıl elbette Yorumla
Rüzgâr8888 Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 624 cevap paylaştı. Isterimnm 0 0 Yorumla
NiYaZiCaNvErDi Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 376 cevap paylaştı. Afiyet olsun 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Olur gönder gelsin gadası
git al bakkaldan
Peh💃
ayyy kız ne güzel olur. kahvaltıdan sonra. arada kahve ya da çayda varsa..
buyrun ☕
teşekkür ederim. çok ince düşünce
:)
Afiyet olsun da, sabah sabah pişmaniye yenir mi ya?🤭
canım tatlı çekti bise üstünede çay içicem şimdib;)
Akşama kadar da su içilir artık😄 insanın yüreğini kavurur bu.
yok çay halareti keser ;)
Kücukken pismaniyeyi cok severim ama amcam fazla yeme kıllanırsın dedigi icin cocuk aklima yerlesmis yemiyorum🥺
bende diyorum neden bacaklarımda bu kadar kıl çıktı
Asjdjjs
Ih sevmiyorum afiyetler olsun. Yüzüme filan yapışıyor saç gibi...
pişmaniye severim hacmi kadar doyurmadığı için sinir oluyorum ((:
benide sinir etmeni istiyorum ;)
sabah sabah bu yenirmi 😂
çay içiyom bide üstüne ;)
ilginç 😂
seks ne alaka bee 😂😂
sokuuuuş 🤣
pişmaniye yaramadı galiba 😂😂
canım çekti bak 🥺
😅
Bir paket spariş edebilir miyiz çikolatlı olandan
şekerli ;)
Çikolata olsun 😂🤣
Pişmaniyeyi nerden nereye bağlamış 😂🤣😂🤣
s. kiiiişşşş 😃🤣😃🤣
Pişmaniye boğazım da kalcak ya 😂🤣😂🤣
Tipini gören zaten pişmanlığı yiyordur.
gooot :D
Fazla yaklaşma benden de fırça yersin, tipe bak.
dalga geçme abi allah böyle yaratmış naapalım
Dalga değil, kabus görmeyi sevmem. Ne uykuda ne gerçek hayatta
seks yapalım gel ;)
Espriyi edepsizliğe çevirmeyin!
Sanırım pişmaniye seven nadir kocaelililerdenim
kocaman ellerin mi var senin?
Kocaelli değil çiçeğim kocaeli. Mizah çabanı takdir ediyorum ama
seks
:)) toplantı ortasında birer içecek alır mıyız anlamında aniden söylenen ''kahve'' gibi oldu. Alırım bi fincan
kahveniz neyli olsun ballı mı şekerli mi yoksa döllenmiş mi? ;)
Bal ve şeker iyi gidiyordu da öbürü pek olmadı gibi ya
pişman etme bizi öte git
seeks yeeeee ;)
Merhaba.
Afiyet olsun.
Bayılırım
yeeaaah istermisin gönderem ;)
Yok canım ben kendim alırım sağol 🤗
Afiyet olsun
amin amin
afiyet olsun şekere dikkat
şeker libidoyu yükseltiiirrrr ;)
libidoyukullanısan düşer
seks mi :D
elbette
Isterimnm
Afiyet olsun
Güzel olurdu