Yemek seçen biri değilim ama yengecin tadını sevsem de kokusunu sevmem mesela. Ya da pırasa yemeği hiç keyif almadan yediğim bir yemek hiç yapılmasa niye yapılmadı demem, doğuştan tokum. Ambalajlı tatlılar tüketmem. Abur cubur yemem. Sevmediğimden değil tercihim o yönde. Bayıyor beni.
Hayatta yemediğim tek Türk mutfağı ürünü bamya. Yapış yapış leş.
Dünya mutfağından sıçan pankreası kebabı, kurbağa bacağı, at yaprak gibi şeyler de yemem. Herhalde onları bir tek gökkuşağının her tonunda saç rengi olan dombili feminaziler yiyor.
ahtopot görseli var fakat iş yemeğinde yemiştim hiçte kötü bir yemek degil gayet lezzetli idi benim sevmediğim yemekler pırasa enginar bamya patlıcan tarzı yemeklerdir :)