Anneme yaptığım doğum günü pastası nasıl duruyor?

Merhaba sonunda o gün geldi, iki gün önce pasta kekini yapıp dememiştim ve sormuştum buraya ardından dün tekrar yapıp daha iyi olmasını sağladım

bugün ise üç saatte bu pastayı yaptım pişirme süresi zaten 1 saat

bilmiyorum stres olan biriyim ya annem beğenmezse ya tadı güzel değilse, dükkandan alsam daha mı iyi olurdu gibi düşünceler geliyor kafama

Anneme yaptığım doğum günü pastası nasıl duruyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yedik bence güzeldi herkes beğendi kendi görüşüm sadece bence orta kata daha dazla krema sürebilirmişim ama tası çok hoştu cidden
Anneme yaptığım doğum günü pastası nasıl duruyor?
Cevapla