Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yedik bence güzeldi herkes beğendi kendi görüşüm sadece bence orta kata daha dazla krema sürebilirmişim ama tası çok hoştu cidden
Merhaba sonunda o gün geldi, iki gün önce pasta kekini yapıp dememiştim ve sormuştum buraya ardından dün tekrar yapıp daha iyi olmasını sağladım
bugün ise üç saatte bu pastayı yaptım pişirme süresi zaten 1 saat
bilmiyorum stres olan biriyim ya annem beğenmezse ya tadı güzel değilse, dükkandan alsam daha mı iyi olurdu gibi düşünceler geliyor kafama

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Güzel görünüyor gadası
Çok güzel duruyor
Teşekkür ederim ☺️
Muhteşem duruyor. Bu pastanın tadının kötü olması imkansız ellerine sağlık
Güzel görünüyor. Ellerinize sağlık. Annenizin uzun ve bu pasta kadar tatlı ömrü olur inşallah.
Yaaaa çok teşekkür ederim 🥹💕💕
Rica ederim. :)
Harika görünüyor elinize emeğinize sağlık. Güzel yaşları olsun annenizinde💐
Güzel görünüyor eline sağlık.:)
Annenin doğum gününü kutlar o güzel ellerinden öperim.
Çok güzel görünüyor pastacı açmalısınız
Ahahaj onun için önümde uzun bir yol var ama çok teşekkür ederim
Çok güzel olmuş bu arada
☺️✨ teşekkürler
Rica ederim
Ellerine saglik cok güzel görünüyor 🤗
Millet neler yapıyor biz 😅
Güzelmiş
Hesabına ne oldu senin
Kapıyorum bişe olmadı
Eline sağlık
Teşekkür ederim
Güzel.
Çok güzel duruyor
Çok güzell
Çok güzel görünüyor
Güzell
Mükemmel gözüküyor