Vallahi bir çözümü de yok bu işin. Arada dışarıdan söylüyorum o şekilde omega 3 ihtiyacımı karşılamış oluyorum.

Vallahi bir çözümü de yok bu işin. Arada dışarıdan söylüyorum o şekilde omega 3 ihtiyacımı karşılamış oluyorum.

valla kızartma kokutuyor , ama fırında o kadar koku yapmıyor. veya kapalı ızgaralarda, ama kızartma cok kokutuyor hem de sağlıksız. toprak kaplarda alabalık, çipura veya levrek güzel olabilir. veya borcamda iri balıklar sebzeyle, kücük balık bugulama belki. ha yine koku olur ama kızartma kadar değil, dısarda yemek evet zahmetsiz ama porsiyon balıgın fiyatı ucmus durumda, ev hem ekonomik hem daha güzel bir sofra cıkabilir
Fırın da balık tavada yağda kızaran balığa oranla evde daha az koku yapar.. evden balık kokusu gitmesi için evin tüm camlarını açarak evi cereyan yaptırmak evi havalandırmak gerekir.
Cevap
11Cevap
Mümkün değil sanırım havalandırma sistemleri vardı
Merhaba,
Bunun için en mantıklısı dışarıda yemek olacağı gibi balığı pişirtip gelmek de mantıklı, birde annem balık sonrası tütsü yakardı.
Yapılan gün evi iyice havalandırmak gerek. Kızartılacaksa da hem kızartırken hem de kızartma sonrası iyice havalandırmak gerek.
Balık pişirirken ocağın diğer gözünde suyun içine çamaşır yumuşatıcısı koyup kaynatıyoruz ev yumuşatıcı kokuyor 😂
Valla mantıklı bir defa birimde görmüştüm
Denemekten zarar gelmez
Tüm evi sarıyor o koku balığı bastırıyor 😂 ama buğlama yaparsanız balık kokusu olmaz
Dışarda pişirityoruz biz, balıkçıda ya da lokanta da. Telefon ediyoruz 1 kilo X balığı diyoruz, pişirip gönderiyorlar.
Eksileyen niye eksiledi anlamadım
Pişirip getiren balıkçılardan söylüyorum ya da gidip orada yemek en iyisi.
Omega 3 ihtiyacını ilaçla halledersin. Git balığı dışarda ye çok seviyorsan. Hiç sevmem evde balık yapmayı
Dışarda yemek en mantıklısı cidden balık yapmak eziyet
Sırf bu yüzden canım balık çektiğinde sadece restoranlarda yiyorum
Yaptktan sonra yumusatıcı kaynat ocağın üstünde tum eve gezdir sonra
Karanfil ve tarçın kaynat evde kokuyu alıor
Balkona Ocak en temizi
Her türlü kokar o en güzeli dışarda yemek
pişmiş almak daha iyi
Kokusu çıkmaz yemem ben
Ben evde buğlama yapıyorum hiç kokusu olmuyor
Balkonda yaparsanız daha iyi olabilir.
Taze balik evi kokutmaz
Süper olur
Fırında balık yaparm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?