Gününde yemeyi severim. Mecbur kalırsam akşamdan kalanı da yerim. 


Akşamdan kalma yemek severim, çok lezzetli oluyor.. Bir şef de demişti bunu net hatırlıyorum, dinlenen yemeğin lezzeti daha yerine gelir o yüzden akşamdan kalan yemeklerde daha lezzetli olur diye. O yüzden sanırım..
Cevap
6Cevap
Belki yerim açsam
Gün içerisinde pişirilen yemek diğer güne kalabiliyor ve yiyorum, yetmezse başka yemekte yapılıyor.
Merhabalar
Genellikle günlük pişmiş yemekleri yemeğe çalışıyorum, tek yaşadığım için kendime göre ayarlıyabiliyorum
Tabi ki taze olanı tercih ederim ama bazı yemekler akşamdan kalma da olsa yenilebiliyor
Özellikle zeytinyağlılar bekleyince güzelleşir
Bazen gününde, bazen akşamdan veya 2 gün önceden kalan yemeği yerim.
Fark etmez yerim. Bazi yemekler bekleyince daha lezzetli oluyo
En az 2 günlük olmalı. Yapıldığı gün yiyen yemek kültüründen bihaber cahildir
Gününde yemeği severim ama akşamdan kalanida yerim yani.
Günlük pişerse daha iyi olur
Günlük olsa daha iyi
Akşamdan kalma da olur
Yerim sıkıntı yok
fark etmez benim için
Farketmez.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?