Merhabaa 🌸
Sitede kimi yemeğe çıkarırdınız ve hangi yemeği yerdiniz?
Saatlerdir karnım acıktı ama gece bir şey yememeye yemin içtim resmen. Ben bu bebekle @_Daphnee_ birlikte kıymalı ve sucuklu pide yemek isterdim 😂

Merhabaa 🌸
Sitede kimi yemeğe çıkarırdınız ve hangi yemeği yerdiniz?
Saatlerdir karnım acıktı ama gece bir şey yememeye yemin içtim resmen. Ben bu bebekle @_Daphnee_ birlikte kıymalı ve sucuklu pide yemek isterdim 😂

Yeniyim, sitede kimseyi tanımıyorum ama en sevdiğim yemek makarna. Tüm makarna çeşitleri olabilir..
Özellikle penne çok iyi
Çok iyi 👌
@fatihsoruyor12345 birlikte hıyar yemeye davet ederdim kendisini :D
oo cok severim tuzlu tuzlu bide uff 😋😋😋😂😂😂
o zaman seni beraber hiyar yemeğe davet ediyorum 🥒🥒🥒
tamam gece kacta geleyim 😂😂
e gelmiyorsun 😡
gelmezsen doverim seni ama
Cevap
24Cevap
yalnız yemek isterdim hamburger
@Neyapacaksınkiiiiii midene göre yemek buluruz cnms ne dersin? 🤓
Seninle her şeyi yerim, hatta ben yapayım 😄☺
Ben sana opsiyonlandım bebek, ne güsel giderdi şimdik yanında da favori dizimiz 🤤
Çok mütişli olurduu
Ben yemek yeme taraftarı değilim vişneli ya da franboğazlı tatlı olabilir yemek ağır oluyor, hafif şeyler tercih ediyorum bu yüzden.
Tek başıma bir date fena olmazdı ama şu an hiç aç değilim. Aç olduğum da belki hamburger tercih edebilirim.
Allah kahretsin pideler çok güzelmiş yaaaa canım çekti... :( Niye girdim ki göz göre göre...
Glomal ile pizza yemek isterdim arkıcim 😂🤪
Kim bana içli köfte yaparsa onunla yiyebilirim, içli köfte çoksel
Ben de aplamla kokoreç yemeyi :D
O kendisini biliyor etiketlemicem :D
Biri benimle ton balıklı salata yerse neden olmasın
@kimse_bilmesinbeni ile kebapçı ya gitmeyi isterdim.
Kanka diyorum ki gelsene şöyle güzel bir yemeğe götüreyim ne dersin 😊😊
Senle ya da tek ejdj
Sporcu insanlarız bi tavuk pilav gömeriz beraber 😂
Haha🤣 aynen masrafda olmaz
Seninle imam bayildi
Hiç yemedim patlıcanlı oluyorsa yemem aslaa
@nirhamm ile kokoreç ya da İskender
@atakan222 kıymalı pide yerdim
Afiyet olsun
@Kömüüür ile beyti yerdim. Ama acısız 😊
Balık yemeye Seninle 😊😉💕 @VişneliBrowni_
Kendimle pide gömerdim galiba
Henüz yemeğe davet edeceğim biri yok.:D
Kimseyle istemiyorum 🙄
Siteden kimseyle yemek yemek istemiuorum şu an
Kim ısmarlarsa onunla yiyeyim..
Seninle mercimek çorbası içmek isterdim tabii ki..
En sevdiğim çorba 🌸
Az pişmiş et yerim, kim ısmarlarsa dkkr
Tek başına yer buralarda takılırım 😂
Bu gidişle kendim yiyeceğim
Bu aralar pek yemek yemek istemiyorum.
Kim ısmarlarsa yerim ben
Fark etmez.
Kimseyi tanımıyorum :))
Kimseyle
Pizza
Kim ister
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar