Fotoğrafı sen de gördün git şikayet etsene? Türkiye’deki yargı sisteminin ne düzeyde olduğunu bilemeyecek kadar toysun , sen gidip iade etsene? Marketten ürün mü alıyorsun 🤣 herkes işini düzgün yapmak zorunda olduğu gibi çenesi olan da konuşmasın bi zahmet
@Dördüncümurat4 Ben Avukatım bana hukuk öğretme! Bir haksız fiilden etkilenen kişi şikayet edebilir. Benim tabağımdan çıkmayan bişey için ben şikayetçi olamam. Tabağın sahibi şikayetçi değilse suç oluşmaz. Bilmediğin konularda ahkam kesme, bırak insanlar hak arasın!!!
Avukat isen , bunları benden iyi bilmen lazımdı , sana işini öğretmek zorunda kalmazdım bende , yargının siyasetin elinde olduğunu ikimizde biliyoruz.. önce avukat olarak kendi hakkınızı arayınız , bizim istediğimizi istediğimiz gibi alırız 👍
Canım ülkede hukuk mu var? Hukuk herkes biliyor ki iktidara köle olmuş , bu yüzden canım ülkede hakkımı aramak için hukuk la işim olmaz anladın mı canım , Avukat olmuşsun ama insanlarla nasıl konuşman gerektiğini, nasıl hitap etmen gerektiğini öğrenememişsin, ☺️ O diplomayı alınca avukat olmuyorsun canım , iş arayan işsiz sınıfından olduğun için avukatım deme ,
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
iade edin ve şikayet dilekçesi yazın. Cimere de şikayet edin. Herkes işini düzgün yapmak zorunda
Türkiye de yaşamıyorsun galiba 🙄
@Dördüncümurat4 Bu kadar ezik olmayın susanı si. k. erler herkes si. k. er
Fotoğrafı sen de gördün git şikayet etsene? Türkiye’deki yargı sisteminin ne düzeyde olduğunu bilemeyecek kadar toysun , sen gidip iade etsene? Marketten ürün mü alıyorsun 🤣 herkes işini düzgün yapmak zorunda olduğu gibi çenesi olan da konuşmasın bi zahmet
@Dördüncümurat4 Ben Avukatım bana hukuk öğretme!
Bir haksız fiilden etkilenen kişi şikayet edebilir. Benim tabağımdan çıkmayan bişey için ben şikayetçi olamam. Tabağın sahibi şikayetçi değilse suç oluşmaz. Bilmediğin konularda ahkam kesme, bırak insanlar hak arasın!!!
Avukat isen , bunları benden iyi bilmen lazımdı , sana işini öğretmek zorunda kalmazdım bende , yargının siyasetin elinde olduğunu ikimizde biliyoruz.. önce avukat olarak kendi hakkınızı arayınız , bizim istediğimizi istediğimiz gibi alırız 👍
@Dördüncümurat4 hee canım ülkede hukuk yokmuş kimse hakkını aramasın mış! İnsanlara siyasi menfaat uğruna öğrenilmiş çaresizlik aşılayan insanlardan tiksiniyorum. Densiz! Avukata mesleğini öğretmeye kalkıyor! Cehalette nirvanasın!
Canım ülkede hukuk mu var?
Hukuk herkes biliyor ki iktidara köle olmuş , bu yüzden canım ülkede hakkımı aramak için hukuk la işim olmaz anladın mı canım , Avukat olmuşsun ama insanlarla nasıl konuşman gerektiğini, nasıl hitap etmen gerektiğini öğrenememişsin, ☺️ O diplomayı alınca avukat olmuyorsun canım , iş arayan işsiz sınıfından olduğun için avukatım deme ,
@Dördüncümurat4 🤣🤣🤣 ne içtin oğlum sen Avukata işsiz diyecek kadar? Bonzai mi? 😂
@betterbocek ah annem ah , avukat olduğunu söylüyor diye ona işsiz dememi yadırgıyor 🤣 avukat olabilirsin ama dediğim gibi siyasete göre şekil alıyorsunuz , evet bonzai içtim içmez misin sende 🤣
Yenmez bunlar. Sanırım bozuk yumurtayı haşlayıp vermişler size
DZK mı burası, Devlet Zehirleme Kurumu açılımı
Bunu yemeyin bence ya bir sürü yapıp beklettikleri için böyle ama görüntüsü kötü
Sabah erkenden haslayip beklettikleri icin boyle sanırım
Bune olm katmanlaşmış
Yenır bir şey yok o yumurtada.
ne bu çamur mu
Fazla pişmiş
Yenirrrr