Havalar soğumaya başladı içimizi ısıtan içecekleri daha çok arar olduk. İçinizi ısıtan favori içeceğiniz hangisi. Benim favorim tabi ki sıcak çikolata <3

Havalar soğumaya başladı içimizi ısıtan içecekleri daha çok arar olduk. İçinizi ısıtan favori içeceğiniz hangisi. Benim favorim tabi ki sıcak çikolata <3

#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
⭐Çay ve kahve tam birer başrol. Dört mevsimin vazgeçilmezleri ikisi de. Artı puanım tarçın çubuklarının eşlik ettiği, tatlı yakıcılığına hiçbir zaman hayır diyemeyeceğim zencefil çayına gidiyor!!⭐
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Cevap
16Cevap
Yazın ne içersem kışında onları içerim gadası
Kahve tabi ki
Merhabalar
Benim favori içeceğim yaz ve kış filtre kahve, benim üzerimde hep iyi etkileri olmuştur.
Yaz-kış demeden türk kahvesi diğerleri abooovv pahallandi
Sıcak çikolata
Limonlu ıhlamur
Salep..
Hepsi benim bebeklerim
Yaz kış çay kahve, tabikide havalar serin olunca Salebide tüketiyorum.
Çay, ıhlamur, salep, latte, sıcak çikolata.
Salep ama kilo yapıyor nomıssız 😂
salep
sıcak çikolata
boza
Sahlep ve sıcak çikolata
Adaçayı kalp ben
Sıcak çikolata
Sıcak çikolata , ve papatya çayı
Cay vallai hic şasmaz
Sıcak çikileta seviyorum veya kayfe. 😃
Filtre kahve değişmez yıllardır
Değişmez yeşil cay ihlamur papatya çayı
Salep
Çay favorim ama salepte güzel gidiyor
Çayy
Sahlep
Kahve çay..:)
Çay.. mevsimsel ))
Adaçayı, ıhlamur,
Salep 😋🤤
Yo daha serinlemedi
Filtre
Salep
Salep
Çay, sıcak çikolata
Sade ve sert bir kahve
Çay tabiki..
Kahve çay
Cayyyyyyy
Oralet ve kivi tabi
Kahve ve kuşburnu.
Latte 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?