Beğenmeyi unutmayalım lütfen :)
Yöresel yemeklerimizden hangisi favoriniz?
Beğenmeyi unutmayalım lütfen :)
Malum güzel Türkiye'miz başlı başına bir cennet, yemek kültürü olarak ayrı bir cennet. 7 Ayrı bölge ve onlarca farklı ilden gelen muazzam yemekleri ile dünya mutfağında önemli bir yeri var. Peki ya yöresel yemeklerimizden en çok hangisini seviyorsunuz?
Tokat kebabını severim aslında genel olarak Türkiyemizin her yöresinin farklı lezzetlerle sahip olduğunu biliyoruz ilk başta tabi ki kendi yörenin lezzetleri güzel gelsede keşke imkanım olsa bu gün kebabı adanada yesek ya da Diyarbakır'da ciğeri ya da Urfa'da kebabı Trabzon ve çevre Karadeniz illerinde balığı Antep'te baklavayı Hatay'da künefeyi demem o ki kıymetini bilelim en azından bir yarasa kültürümüz yok adamlar yurt dışında köpek eti yiyorlar ya düşüne biliyor musunuz bizdekiler tamamen helal ve doğal bize bunları nasip eden rabbime ne kadar şükretsek azdır.
Şıklardan hepsi favorim birini göz ardı etsem küserler bana😂
iştahli birisi daha :D
Kebap demesen adana küser sana :D
Zaten ilk gözüm ona takıldı😄
Adanalılar görmesin :D
Adanalıyım zaten kendim😄
Hadi bakalım kendi kendini tufaya düşürdü :D
Sorun yok korkmam ben yemeyi seviyoruz zaten Adanalı olarak 😀
Bilirim bilirim biz de seviyoruz komşunuz olarak :D
İçli köfte ama haşlanmış versiyonu
Nerelisin
Ben batman. Dbakırda benim bütün akrabalarım.
İlk kez hemşerimle karşılaştım burda😄😄
Cevap
23Cevap
Mantı severim.
Niyeyse şuraya bir sebze yemeği koymazlar. Zeytinyağlı fasulye, enginar dolması, yaprak sarma bunlardan kat kat güzel ve sağlıklı yemekler.
Hepsi de vazgeçilmezim gayet güzel ama içli köftenin yeri ayrı bence 🤣
Kebap olsunda nasıl olursa olsun diyelerdenim😄 yalnız fotoğraf çok güzelmiş canım çekti 👍
Adana kebap en sevdiğimdir, mantı ve içli köfte de benim için müthiş lezzetler..
Hamsili pilav ve Ciğer yemedim, diğerleri güzel..
Şırdani da ekleseydin
Kebap güzel görünüyor
Çoğunu severek yerim ayırmam
Hepsi de guzel baba :/ Nasil secek
İneğöl Köfte, Piyaz , Şıra
Adana Kebap ve Mantı
Mantı içli köfte..
Kebap ve mantı bayılıyorum ikisine de
İçli köfte ve Kebap favorilerim arasında
Geleneksel bir insan olduğum için herhalde 😂
Hamsili pilavı ilk kez duydum
Hamsili pilav hariç hepsi dndjrj
İçliköfte tabiki
Kebap ve mantı benim favorim.
Kebap
hepsi
Mantii
Manti kebap
Iclikofte severiz
Kebab
kebap
Kebap.
Kesinlikle kebap 😉
Kebap bir başka
İçli köfte
Mantı..
Etli ekmek
Mantı
Manti
Hepsi super
Adana'da az yemedik
Kebap
Kebap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?