Yeme & İçme Nutella sever misin? ÖmerÖ41 Takip Et Guru Yaş: 37 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Sen sever misin? Evet Hayır Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Nutella sever misin? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Evet seviyorum 0 1 Yorumla ÖmerÖ41 +1 yıl Bence desevilmesi gereken bir ürün
PiLLy_BheBek Takip Et Master Yaş: 31 , eic 83% +1 yıl Fındık parçacıklı fındık ezmesini daha çok seviyorum 2 1 Yorumla ÖmerÖ41 +1 yıl Evet ya kesinlikle Yorumla
Larkzkaoon Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Torkunun fındık ezmesini tercih ediyorum çok daha güzel. 1 1 Yorumla ÖmerÖ41 +1 yıl Mantikli Yorumla
HardChoice Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 98% +1 yıl Az önce aldım karşıma çıkan soruya bak. KS'de bizi dinliyor herhalde dhsbsls 1 2 Yorumla ÖmerÖ41 +1 yıl Cihaz var cihaz HardChoice +1 yıl Çip takmışlar bize zjsbsks
Neyapacaksınkiiiiii Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Sevmiyorum, pek yemem.. Fazla şekerli nasıl kaşık kaşık yiyorlar bunu 0 1 Yorumla ÖmerÖ41 +1 yıl Bende bayilirim kasik kasik yerim Yorumla
Eoéa_Eoéa Takip Et FenomenMaster Yaş: 23 +1 yıl Evet severim ama çok pahalı :/ 0 3 Yorumla ÖmerÖ41 +1 yıl Küçük alip ye bence o biraz daha uygun Yorumla Eoéa_Eoéa +1 yıl Evet o da hemen bitiyor. 😄 Yorumla ÖmerÖ41 +1 yıl Idare edeceksin artik devir tasarruf devri (: Yorumla
iremşen1995 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl çoooooookkkkk severimmm ekmeğe sür sür yeee üfff bir de öğlen tvde selena oynuyor onu izlerken her gün Nutella ekmek yiyorum 0 1 Yorumla ÖmerÖ41 +1 yıl Hahahaha bak bu da iyiymiş Yorumla
Syrenna Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Aramam benim için herhangi bir çikolatadan farkı yok. Çikolata düşkünü değilim ayda bir tane belki yerim. 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı. Nutella favorim 0 1 Yorumla ÖmerÖ41 +1 yıl her zaman Yorumla
Kitapkurdu122333 Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Sevmeyen var mıdır ki 0 1 Yorumla ÖmerÖ41 +1 yıl Yorumlara bakilirsa var gibi gibi Yorumla
Junİchi Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Tadını bile hatırlamıyorum 0 1 Yorumla ÖmerÖ41 +1 yıl Neden? Yorumla
_Ǥнσsτ10_ Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Hiç yemedim galiba hayatımda. Hep pahalıydı. 0 3 Yorumla ÖmerÖ41 +1 yıl Ciddi olamazsin Yorumla _Ǥнσsτ10_ +1 yıl Ben genelde bimden filan alıyorum ya da çalıştığım yerde cokokrem filan. Yorumla ÖmerÖ41 +1 yıl olabilir tabi ki de Yorumla
nutellalıpasta95 Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 96% +1 yıl Bayılırım😂 1 1 Yorumla ÖmerÖ41 +1 yıl Nutellalipastasin tabi begeneceksin (: Yorumla
Bunasıl_iş Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Sevmeyen var mıdır 0 1 Yorumla ÖmerÖ41 +1 yıl Bi kesim sevmiyor evet Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı. Severim 0 1 Yorumla ÖmerÖ41 +1 yıl tadı bir harika Yorumla
aishaland Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Sevmiyorum 0 2 Yorumla ÖmerÖ41 +1 yıl Sebebi var mi? Yorumla aishaland +1 yıl Hayır, sevmiyorum sadece. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Evet seviyorum
Bence desevilmesi gereken bir ürün
Fındık parçacıklı fındık ezmesini daha çok seviyorum
Evet ya kesinlikle
Torkunun fındık ezmesini tercih ediyorum çok daha güzel.
Mantikli
Az önce aldım karşıma çıkan soruya bak. KS'de bizi dinliyor herhalde dhsbsls
Cihaz var cihaz
Çip takmışlar bize zjsbsks
Sevmiyorum, pek yemem.. Fazla şekerli nasıl kaşık kaşık yiyorlar bunu
Bende bayilirim kasik kasik yerim
Evet severim ama çok pahalı :/
Küçük alip ye bence o biraz daha uygun
Evet o da hemen bitiyor. 😄
Idare edeceksin artik devir tasarruf devri (:
çoooooookkkkk severimmm ekmeğe sür sür yeee üfff bir de öğlen tvde selena oynuyor onu izlerken her gün Nutella ekmek yiyorum
Hahahaha bak bu da iyiymiş
Aramam benim için herhangi bir çikolatadan farkı yok. Çikolata düşkünü değilim ayda bir tane belki yerim.
Nutella favorim
her zaman
Sevmeyen var mıdır ki
Yorumlara bakilirsa var gibi gibi
Tadını bile hatırlamıyorum
Neden?
Hiç yemedim galiba hayatımda. Hep pahalıydı.
Ciddi olamazsin
Ben genelde bimden filan alıyorum ya da çalıştığım yerde cokokrem filan.
olabilir tabi ki de
Bayılırım😂
Nutellalipastasin tabi begeneceksin (:
Sevmeyen var mıdır
Bi kesim sevmiyor evet
E yani bi zahmeettt
Severim
tadı bir harika
Sevmiyorum
Sebebi var mi?
Hayır, sevmiyorum sadece.
Severim