Hamsi
Somon
Sazan
Palamut

Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hamsi lakin fırında olacak. Kendimde mükemmel yaparım. Soğanları tepsinin altına halı gibi dizeceksin; zeytinyağı, sarımsak, pul biber, karabiber, tuz ve limondan oluşan sosla güzelce yağlayacaksın. Sonra ayıtlamadan hüpleteceksin. Hamsinin kılçığını ayıtlıyanlara uyuz olurum bu arada.
Ben balıpın her çeşidini severim ya, ama klasik kızartma veya ızgara değil de daha farklı teknikle yapılmalarını daha çok severim. Lakerdaya bayılırım, buğulama veya sote severim, mesela bi fener kavurmaya biterim şu an 😀
Saldalya, hamsi, barbun gibi küçük balıkları yemez değilim ama pek hoşlandığım söylenemez..
Sazan ve tatlı su balığı hariç kılçıksız büyük balıkları seviyorum..
Çinekop Çipura Palamut Somon Levrek gibi gibi..
Bana göre balıklar ikiye ayrılır. Çipura, levrek, muskar (granyöz), gümüş , Dalyan kefali (Adana yumurtalık dalyanı) ve mırmır ile diğerleri. Bu saydığım balıkların lezzeti hiçbir şeyde yok.
Cevap
68Cevap
Somon severim
Hepsine gadası

kesinlikle barbun
Somonu fırında yapıp yanına salata soğan karışık biber közlemesi ile destekleyip yemenin tadına varılmaz diyorum.
Lahoz, Orfoz, Kalkan, Mercan, Sinarit, Çupra, Levrek, Lüfer, Sarkoz, Zurna, Barbun şeklinde sıralanır bende hayır diyemeyeceğim balıklar ve ayrıca tabi ki diğer deniz canlıları da var, başta Karides ve Midye olmak üzere, kalamar, ahtapot falan
Çupra&Levrek adamdır ya. 2 bölge kılçıklı çek kurtul gerisini rahat rahat ye mis gibi balık. 🤤
Merhabalar
Ben genellikle somon veya palamut yerim. Rakının yanında ızgarası en iyi olan iki lezzet çünkü
elbetteki hamsi, ızgarası, tavası, buğulaması, sebzelisi her türlüsü
Mercan , lahoz , derin su balıklarınin etleri bana daha lezzetli geliyor
Ben balıga hayır diyemiyorum. Denizden babam çıksa yerim misali bende ki aşk <3
Hepsini severim. Lakin Hamsi bir yana diğer balıklar diğer yana
Seçeneklerden somonu seçtim. Hamsi istavrit gibi küçük balıklar olmasın. Büyük balıkları seviyorum
Hepsi aynı ve hepsi deniz kokuyor sonuçta, benim için bütün balıklar aynı
Balık ile aram yok ama hani hazırda yapan varsa 😀Hamsi, barbun, levrek olabilir 😀
Ben balıkları pek sevmiyorum ama dil balığı güzel
Farketmiyor ama ilk sırada alabalık var yine de sonra somon palamut hamsi
Lagos, Levrek, Somon, Sazan, Hamsi… hepsini severek yerim.
Palamutu hiç sevmem. 🐟 😎
Somon bir. Orkinos iki. Alabalık üç. Bunlar sevdiğim balıklar
Hamsi diyorum
Vizyonsuzluk olaraka görenler pok yiyin ne diyim 😊🤷🏻♀️
Genelde hamsiyi çok severim ama palamut da Benim için vazgeçilmez
Her ne kadar hamsi desemde somondaki o yağ beni kendine çekiyor çok yararlı çünkü <3
Hamsi varken digerlerinin yuzune bile bakmam :D
Balıkları seviyorum genelde ben zaten.. Keyifli günler..
hepsi mevsiminde yenir :)
baligin yaglandigi donem onemli
Balık sevmem buna bayılırım 5 yufka yerim
Çinekop ve barbun. Tek başıma kilolarca yerim.
somona dmak tadım hayır diyemiyor ama cüzdan hayır diyor :D tabi arada bir alıp yerim
Önüme ne gelirse yiyorum. Hangi türden olduğunu bilmiyorum
Valla hepsine çok güzel bi şekilde hayır diyebiliyo
Değişebiliyor 🤷
Somon
Görseldeki somondan canım çok çekti
Lezzet bakımından Tercih ettiğimiz için
hepsine hastayım
hamsi tek yediğim balık olabilir
Hepsi güzel ama Hamsi kral
net palamut ya <3
Hepsi birbirinden güzel tatları
Tabe ki de hamsi uşağum
Hamsi ve somon.
hepsine diyo hacı
Hepsini severim de somon ve hamsi başka
Tabi ki hepsine 😁
A şıkkı hamsi diyorum
Hepsi diye bir seçenek olsa işaretlerdim 🙂
Hiçbir balık türüne evet diyemiyo orası kesin
Esasen hepsi ama yapilisida onemli
Denizden babam çıksa yerim.
Hamsi ❤️ olsa da yesek
Tüm balıklar benim bebeklerim ❤️🐟
Hamsi tek geçerim her yerden güzeldir o
Palamut severim
Somon levrek seviyorum
sardalya sevemedim gerisini ayırmam
ben hamsiciyim <3
Bur trabzonlu olarak hepsine 😋
Hamsi ye bayılırım
palamutu tek geçerim.
Diğer olarak — hiçbir balığı sevmiyorumm.
karides, barbun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?