Biz bayanların pidenin uçlarını yememesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

Anlam veremediğim bir durumdur. ister kır pidesi olsun, ister karadeniz pidesi olsun fark etmez, biz hanımlar büyük bir çoğunluğu ısmarladıkları pidenin iki ucunu bir köşeye ayırıp orta kısmını yer.

Sanırım pidenin uçlarının sert olması ve içinde içerik bulunmamasından kaynaklı bir durum söz konusu. şu yaşıma kadar kızlarla (Goy Goy Tayfası) gittiğim pidecilerde ne kadar uç yediğimi hatırlamıyorum.

Biz bayanların pidenin uçlarını yememesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla