Psikiyatristim blumia hastası olduğum için yasakladı ama ben film izlemeye kaçaaarr


En sevdiğim şey benim bu sadece film ya da dizi izlerken yaptığım bir şey değil internet üzerinden bir şeyler araştırırken de yapıyorum keyfifli oluyor.
Belkide aldığımız kiloların sebebi bir şeyler izlerken yemeden duramamamızdır. Bende yemeden duramayanlardanım.
Arada yiyebilirsiniz kilo aldırmaz sık yemek aldırır çünkü vücut yediklerimizden besleniyor biliyorsunuz
Ben kilolu değilim blumia psikolojiksel hastalığım var
sevmem aslında uzanıp sadece filme odaklanmayı seviyorum. diğer şeyler dikkat dağıtıcı olabiliyor. sesi kokusu tadı filan yani
Aynen bir şeyler izlerken yiyince ses oluyor anlaşılmıyor
Abur cubur yasak film değil
Hayır valla kardeşimi bekliyorum dışarıda henüz
Hiçbirini yemedim daha
Evet çoğu
Jelibonun tadı güzeldi ama bak onun hakkını yedirtmem
Cevap
14Cevap
Elbette severim bu akşam kendime ziyafet çekeceğim gadası
Afiyet olsun gadası
Sağolasın
Bayılırım özellikle cips alırım ve mısır kovası elimde film izlerken huzur bulmak gibisi yok
Hazır satılan patlamış mısırı alıyoruz o daha yumuşak ❤️ cipste çok severimmm
Aynen valla önüme 10 paket cips koy yerim oturur ağlarım sonra kilo alıcam diye
Aynen ya çok keyifli oluyo cipsle yogurtla
Immm bir ara kaşık cipsler vardı hatırladın mı
Evet hatırladım çok güzeldi dimi 😍😍
Evet ya baharatı vardı biz hep dışarıdayken cips yerdik onun için yoğurtla hiç karıştıramadım o baharatı
Ama baharatlı zevkli olur
İçinde ayriyeten yoğurt için baharatı vardı 😋
Bizde dışarıda yediğimiz için eve yoğurt almaya gidemezdik üşenirdik. Gidip o baharatı direkt cipsin üstüne dökerdik
Evet biliyom ☺️
Eskiler eskiden güzeldi dimi
Rabbim şifa versin ama ben film izlerken bir şey atıştırmam filmi anlamam
❤️
Amin canım teşekkür ederimm
Genelde Evet film dizi izlerken bir şeyler tüketmeyi severim ancak bazı zaman kilo alma korkusu yüzünden bu durumdan vazgeçiyorum, sen de dikkatli ol.
sevmekten değilde uyumamak için birşeyler atıştırırım :D
ohh maaşallah kız ye ye bizim yerimize de :D Ben de yerimmm
Hahahahha sağol ❤️😋
Kahve falan içerim genellikle. Film önerisi alınır
The silence of the lambs
Evet seviyorum. Genelde abur cubur yerim
O zaman bir soru daha soruyorum. Cips mi çikolata mı
Blumia ne oluyor ki? Geçmiş olsun ve evet severim
Kendini kusturma hastalığı. Bazen ağıra atılan lokma çiğnenir ve atılır bazıları müsil ilacı kullanıyor sık tuvalete çıkmak için zayıflattığından.. ama en çok kendini kusturmak olarak bilinen bir hastalık
Bir mühlet sonra midenin kusma refleksi zayıflar ve kişi istemsiz kusar. Bu onu daha çok zayıflatır
Psikiyatristim antidepresan verdi ara öğünler yap dedi bakalım düzeltmeye çalışıyoruz
Çok teşekkür ederim
Harika gorunuyor hmn geliyorum😁😁👍👍
Gel gel
Diyetteyim ben ama 🤧🤧🤧
Kız boş ver iki günlük dünya gel yiyelim
hep boş ver dedim diye oldu ama jsshhxhsd
Kilolu değilsin bir şey olmaz ama diyet herkes için şart sağlıklı yaşam için arada yemenin zararı olmaz 😁
Offf bayılırım abur cubura😍
Gel beraber yiyelim
Olur 😅
'yemeği' yanlış yazım, doğrusu 'yemeyi' olacak.
Pek sevmem.
Genellikle karışık çerez.
Oda çok güzel oluyor
Tuzlu cerezler 😋
Su sekerlerdeb versene bi tane canim cekti
Tabi al
Aldığımız jelibonları daha çok beğendim ben
Ohh ne guzelmis tadi
abur cuburu en son 4 sene önce yedim lisedeydım :D
Aslında en iyisini yapıyorsun. Çok zararlılar
Aynen
Mesela ızgara ciğer varsa aşığım
Hayir dikkatim dağılır
Film başlamadan bitiyor zaten
Hastasıyım en büyük zevklerimdendir.
Evet, severim.
Severim
severim
Sevmem ama yerim
Kuruyemiş severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?