Hoşlandığım çocuğa kalp şeklinde kurabiye yapıp versem sizce mesajı anlar mı?


Şahsen ben olsam bana yapsan çoktan evlenme teklif etmiştim
Hoşlandığım bir kız vardı ben böyle evime çok gitmediğim için ev yemeklerini özlerdim bana biber dolması börek çörek sarma falan getirirdi yani platonikmiş ama o kızda sevseydi beni şimdiye çoktan evlenmiştim
Bence çok anlamlı ve duygusal olur öncelikle yenilebilecek bir şey bana da kız arkadaşım böyle bir şey yapsa gerçekten çok hoşnut olurum ve görseldeki gibi ise muazzam bir görüntüsü var kesinlikle yap derim yaptıysan da ellerine sağlık.
Cevap
46Cevap
Evet alır tabi ki.
Anlayan anlar anlamayan anlamaz ama az çok alır birşeyler.
Fazlasıyla... Aşırı derin uyarıcıları birlikte kullanmış olursunuz ve subliminal anlamda seni besleyeceğim anlamını yüklersiniz. Yazık erkeklere valla çok temel ihtiyaçlara kanıyoruz 😂
Tadı güzel değilse, marifetli değilsen riske girme derim, mesajı alır bununla evlenmez olarak :))
Alır banada yapabilirsin, yanlış anlama karnım aç sadece. Maaş yatmadı daha. Çok istemiyorum 3 tepsi yapsan yeter
Vay bize yapan yok ne sanssiz insaniz 😂😂
bence alir almasi lazim okadarda degildir herhalde
Niye direkt konuşmak yerine dolaylı yolları seçiyorsunuz ki. Anlamazsa ne olacak veya teşekkür ederim ben almayayım derse.
Kalbini kazanırsın, diğer kızlardan +puan üst seviyede olursun... tabi başka flörtü yoksa😅👍🏻
Ellerine sağlık😋
Belki.
Ama niyetini, gözlerindeki ışığı yansıtmazsan anlamayabilir.
Güzel fikir bence böyle hamarat birini bulup kaybetmek istemez kimse
Öküzün biri değilse anlar anlamaz da uzak dur zaten
buna rağmen mesajı almıyorsa bence zaten daha fazla yorma kendini.
Fikir güzel ama erkekler böyle ince fikirlerden anlamaz. l
Bazıları anlamayabilir. Bilmiyorum umarım anlar. 😃
Harika olur 🙂 Hamarat sevgiliye kim hayır diyebilir ki
Bence alır kurabiyeden sonraki davranislarindan sende mesajı alırsın ☺️
Anlamayacak olan, kalbini alıp gözüne soksan yine anlamaz. Anlayacak olansa çiçek, böcek, kurabiye, her şeyden anlar. Denemelisin yani.
Beraber yerken sohbet edelim kahve içelim diye teklif edersen alır onun dışında senden hoşlanmıyorsa yer geçer umrunda olnaz
Anlayışı yok ise naparsan yap olmuyor kaç kazak atkı baş hafli kalpli pasta börek neler yaptım olmayınca olmaz kimseye değerinden fazla değer verme
Anlamıyorsa zaten sıkıntı vardır
Anlasın bir zahmet 😒 ❤
Anlar. Ama mesajla birlikte ''bu ne yıkık, ne ezik pohahaha'' diye içinden geçir.
Yani hos olurda konusup ayni andada kurabiye yapsan cok hos olabilir sadece boyle seyler yapmaya calismayin konusabilin artik su erkeklerle allahim
Kalpli şeyleri seviyor diye de düşünebilir bu erkekleri anlamak pekte kolay bişey değil 😂
Mesajı yer kızım direkt ne anlaması
Çocuk değil, ERKEK !
Faydası olur bence 🍀
Ben olsam mesajı almazdım yememe bakardım 🙃
Anlayamaz bence
Sen mi yaptın bunu
Odun ise anlamaz :D
Essek olmasa anlar ☺️
Eşşek değilse anlar yani :D
Anlamaması için canımsın olması lazım
Görsel güzel görünüyor, canım çekti.
anlamazsa odundur zaten :D
Hepsini gömer üstünde soğuk bişey içer
Sen çocuğa yürümüyorsun be kızım koşuyorsun 😂
Sen direk arıyorsun mesaj küçük kalıyor
Alır alır ben yapıyorum çok hoşuna gidiyor 😊
Sarma sar kesin anlar 😂
Ne hoş kurabiyeler... Anlar elbette.
üstüne seni seviyorum da yazsaydın
Almazsa bi daha hoşlanma zaten ondan
Anlamazsa kafası kıttır o zaman
Önce mesajı sonra da seni alır 😃
Sana özel yaptım dersen alır
ancak yemesıyle kalırsın
Fotoğraf acıktırdı
Alır bence dene
Çok romantik
Ay çok romantik 🥰
Uooo kesin aşık olur
Almaz
Alabilir ama sen yinede not bırak güzel olur
Almıyorsa kalastır
Alır
nutellali olsun
anlar haliyle.
M@l değilse yanii..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?