
Selamlar... İlk kural olabilir belki, yemekleri sevgiyle yapmak. 😄 Siz ne düşünüyorsunuz?

Selamlar... İlk kural olabilir belki, yemekleri sevgiyle yapmak. 😄 Siz ne düşünüyorsunuz?
Evet tabikide kararım her zaman için
Katarım olcaktı kusura bakma yanlış oldu
Teşekkürler anlayışın için:)
Sevgimi de katıyorum
Ne güzel o zamannn
evet güzel
Cevap
13Cevap
her şey Sevgi Ve Emekle Olur
Sevgi Yoksa Hiçbir Birşeyler Olmaz
Yaptığımız Yemekler Güzelde Lzettli Yeniliyorsa
Demekli Sevgi Şart
İsteyerek yaparsam, evet. Harici her türlü negatifliğimi yüklerim😂
Akşam patates kızartması yaptım. Kızgın yağın içine dökerlen şiirler okudum mesela. 😑
Evet sevginizi katmazsanız yemek lezzetli olmaz
Ne zaman ve hangi ruh haliyle yaptığıma bağlı.
Daha yapmadan katıyorum. Yerken yani 😂
Kesinlikle xd
Katmıyorum :D
Aşkla yapıyorum :D mesela bifteği alıp öpcüük konduruyorum hsjs sonra cızzz diye kızartıyorum yanacıklarını
shsjsh yaaa işte 💅
Tabiki özellikle sevdiklerime yaparken
Hem sevgi
Hem özgüven katıyorm
Katmam
Severek yapıyorum severek yiyorum
Tabii ki katarım ama her zaman değil
kesinlikle el lezzeti denen bir şey var :)
bol bol katarım malzemeden çalmam :D
Evet Katarım Tabikide
Yemek yapmadığım için katmam
katarım
Katmam😀
evet katarım
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar