Yeme & İçme Kayseri yağlaması yemeye davet edilseniz ne yapardınız? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 04 Yapay Zekaya Sor Kayseri yağlaması yaptım. biber acıydı o yüzden biraz acılı olmuş 🤭 sever misiniz? Kayseri yağlaması yemeye davet edilseniz ne yapardınız? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Afiyet olsun tadı güzel 0 0 Yorumla
Eoéa_Eoéa Takip Et FenomenMaster Yaş: 23 +1 yıl Ben hiç yemedim fakat lahmacundan daha güzel diyenler var. Merak ediyorum tadını. 😋 0 1 Yorumla Soran +1 yıl İkisinin yeri ayrı ikisi de çok güzel Yorumla
Boavistaa Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Misafirliğe gittiğim yer benim için özel hazırlamıştı. Çok güzeldi ) 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Vay be işte komşuculuk Yorumla
Demir666 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 968 cevap paylaştı. Boğaz denince affetmem yeterki damak tadıma hitap etsin zaten kilo almıyorum 0 0 Yorumla
Hanicancan Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl İlk defa görüyorum. Leziz birşeye benziyor olsa da 5-10 tabak yesem... 0 0 Yorumla
doesn-t_exist Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Davete icabet etmek lazım ama ben misafirlik sevmem 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Severim eline sağlık bu davetini görmedim kaçırdım davet edersen bidahaki sefer gelirim 😊🙂 0 0 Yorumla
çılgınaura Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 48% +1 yıl İçeçek ne istiyorsunuz diye sorarım 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Şalgam olur bununla Yorumla çılgınaura +1 yıl Elimde hazır acılı şalgam var 😏 Yorumla
G_Hakikat Takip Et Xper 7 Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Denemek nasip olmadı ama gözümü kaşındırıyor. 0 3 Yorumla Soran +1 yıl yapayım sana Yorumla G_Hakikat +1 yıl Olur :) Yorumla Soran +1 yıl Yeri zaten bulursun Yorumla
Çatapatagelbro Takip Et Guru Yaş: 109 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 555 cevap paylaştı. Diyette başlayacam tabi mükemmel görünüyorlar 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Başlamadan ye Yorumla Çatapatagelbro +1 yıl O zaman hiç başlayamam alışırım bir daha isterim ,😂 Yorumla
incihmm Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Hiç yemedim ama lezzetli duruyor 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Yemelisin Yorumla incihmm +1 yıl Yapan olsa da yesek :D Yorumla
zeyneppp25 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Hiç yemedim ama çok iyi görünüyor 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Bence yemelisiniz Yorumla zeyneppp25 +1 yıl Umarım biri yaparsa artık Yorumla
CanerDiyeBiri Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kayserili olarak koşarak giderim fdgfd 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Bitmeden yetiş 😅 Yorumla CanerDiyeBiri +1 yıl Acil konum :D Yorumla
Fatihxxx1997 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 86% +1 yıl Harika görünüyor, birgün beraber yiyelim. 0 0 Yorumla
Azzy21 Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl İleride tatmak istediğim yemeklerden birisi 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Hepsini yerim onların sakın ellemeee 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Hepsi olmaazx Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sen 1 tane yesen yeterr Yorumla Soran +1 yıl 3 olsun bari yaptık o kadar Yorumla Cevap sahibi +1 yıl tamam sen hepsini ye ben 1 tane yerim Yorumla
burakistan35 Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 613 cevap paylaştı. sevmem . 0 1 Yorumla Soran +1 yıl 👍🏻 Yorumla
Cyclaxss Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Yemiştim 0 3 Yorumla Soran +1 yıl 👍🏻 Yorumla Cyclaxss +1 yıl Pis yalancı Yorumla Soran +1 yıl Ne Yorumla
SpiritedFree Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Etli yemekleri sevdiğim için giderdim 0 1 Yorumla Soran +1 yıl 👍🏻👍🏻 Yorumla
Joker2022 Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 64% +1 yıl Kayserili misin 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Hayır Yorumla
_Milagros_ Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 95% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 404 cevap paylaştı. Severiz 0 0 Yorumla
İstanbul_bey Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Hiç yemedım 0 1 Yorumla İstanbull_hanım +1 yıl Ben yaparım sana Yorumla
mehmet022 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 834 cevap paylaştı. Yenur 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
Afiyet olsun tadı güzel
Ben hiç yemedim fakat lahmacundan daha güzel diyenler var. Merak ediyorum tadını. 😋
İkisinin yeri ayrı ikisi de çok güzel
Misafirliğe gittiğim yer benim için özel hazırlamıştı. Çok güzeldi )
Vay be işte komşuculuk
Boğaz denince affetmem yeterki damak tadıma hitap etsin zaten kilo almıyorum
İlk defa görüyorum. Leziz birşeye benziyor olsa da 5-10 tabak yesem...
Davete icabet etmek lazım ama ben misafirlik sevmem
Severim eline sağlık bu davetini görmedim kaçırdım davet edersen bidahaki sefer gelirim 😊🙂
İçeçek ne istiyorsunuz diye sorarım
Şalgam olur bununla
Elimde hazır acılı şalgam var 😏
Denemek nasip olmadı ama gözümü kaşındırıyor.
yapayım sana
Olur :)
Yeri zaten bulursun
Diyette başlayacam tabi mükemmel görünüyorlar
Başlamadan ye
O zaman hiç başlayamam alışırım bir daha isterim ,😂
Hiç yemedim ama lezzetli duruyor
Yemelisin
Yapan olsa da yesek :D
Hiç yemedim ama çok iyi görünüyor
Bence yemelisiniz
Umarım biri yaparsa artık
Kayserili olarak koşarak giderim fdgfd
Bitmeden yetiş 😅
Acil konum :D
Harika görünüyor, birgün beraber yiyelim.
Sen yaptıktan sonra 😉🤤
İleride tatmak istediğim yemeklerden birisi
maalesef adını bile yeni duydum.
Ne güzel olmustur simdi varya
yapar mısın öyle bir iyilik :)
Hepsini yerim onların sakın ellemeee
Hepsi olmaazx
Sen 1 tane yesen yeterr
3 olsun bari yaptık o kadar
tamam sen hepsini ye ben 1 tane yerim
sevmem .
👍🏻
Yemiştim
👍🏻
Pis yalancı
Ne
Etli yemekleri sevdiğim için giderdim
👍🏻👍🏻
Kayserili misin
Hayır
Süperrr
Sevmem
Severiz
Hiç yemedım
Ben yaparım sana
Yenur
Oturp. Yicem
Yerim
Cok yağlı yav
Adı üstünde
Yabiki severim
Severim
Sen hele davet et