Kuru fasulye sucuklu mu, etli mi, pastırmalı mı daha lezzetli olur?

Tarafını seç sen en çok nasıl seviyorsun kuru fasulye yemeğini? Ben etli tercih ediyorum etleri ayıklayıp öyle yerim😋😏
#DeliMavi
8 EYLÜL 2022
Kuru fasulye sucuklu mu, etli mi, pastırmalı mı daha lezzetli olur?

Tarafını seç sen en çok nasıl seviyorsun kuru fasulye yemeğini? Ben etli tercih ediyorum etleri ayıklayıp öyle yerim😋😏
#DeliMavi
8 EYLÜL 2022
İlk tercihim pastırma ikinci tercihim et üçüncü tercihim sucuk ve son tercihim sade. Daha geçen gün şarküteriden aldım 2 çeşit var. Biri normal pastırma kilosu 300₺ diğeri de pastırmanın daha çok sosu ve kırıntısı olan yemeklik diye geçiyor kilosu 177₺. Yemeğin için dilim dilim pastırmalar koyma dönemi bitmiş
Etli kurufasulye
Ben sade seviyorum… yemekte et sevmiyorum… eti ayrı yemeyi severim…
Rica ederim
Cevap
51Cevap
Sucuğu çok severim ama her şeyin bir adabı var kuru fasulye ya etli yenir ya da sadeli. Pastırmalı zaten yemiyorum da.
İkisini de sevmiyorum pek
Hiçbir şekilde sevmiyorum. Kendisini de sevmiyorum :/
Sade çok daha güzel ben sadece sade seviyorum sucuklu pastırmalı sevmiyorum hoşuma gitmiyor.
ege de zeytınyaglı nane ya da bıber ustune konur .
yukardakılerde tercıh meselesı.
Etli veya pastırmalı olur. Sucuk, baharat içeriğinden dolayı yakışmıyor. Sulu yemekte sucuk zaten olmaz.
Dünyanın en zor sorularından biri ayırt etmesi çok güç 🙂 üçü de birbirinden lezzetli her seferinde farklısını yapmak lazım
Kuru fasulye sade daha güzel yemekleri orjinal haline salın:)
Pastırmalı hiç yemedim ağır olabilir, etli diyorum.
Ben pastırmalı seviyorum, et ile pek aram yok yemeğin içinde.
ispir fasulyesinin güveçte ağır demleme ile ilikli kemik suyuyla pişirilmesiyle olur
Ciddi ciddi sucuklu yiyen var mı ya ilk defa duyuyom. Kuru fasulyeye en guzel etle gider
Etli diyorum diğerlerini kurufasulyeye koymadık hiç
Ben esasinda etsiz olunca seviyorum, et hariçten olunca güzel 😃
Et dışında başka bir şey yakışmıyor kuru fasulyeye resmen tadını bozuyor
Sucuklu ve pastırmalıyı daha önce denemedim ama etli güzel oluyor
Kemikli et olacak içinde kuru fasulyenin. Ama sade de tüketiyorum sevdiğim bir yemek
Kuru fasulyeye bayılırım. Etli olursa daha güzel olur.
Kuru fasulye ve nohut için evde dogalgaz tüketilmesi bile yazık şirketlerde yeteri kadar çıkıyor evde kesinlikle yapılması yasak yapılsada akşam önüme kesinlikle koyulmaz
Kurufasulye yenirmi ya..
Evet yenir
Afiyet olsun, hiç sevmem :)
Kuzu kaburgali ve sucuklu bak canım çekti şimdi 👌
kuru etli😌 bosnada öyle seviliyo
Hadi etli ve pastırmalıyı anlarım da sucuklu ne alaka
Fark ederse kahrolayım
Et ile daha güzel olur bence
Pastırmalı daha lezzetlidir.
En çok etli seviyorum
Pastırma pahallı, o yüzden sucuklu diyorum
Etli tercih ederim
Etli olanı biliyorum bir tek.
Pastırmalı bı baska
Ben yemeğin sadesini seviyorum.
Kuru fasulye neli olursa olsun sevemiyorum
Pastırma artı sucuk
Kuru etli daha iyi
Of canım cektii, her türlü yerim valla seçmem😄
Etli kuru fasulye lezzetli olur
Etli çok lezzetli oluyor. 😋
Hepsi olsun, aynı anda. :D
etli kuru fasulye severim
Her türlü güzel yanında pilavda varsa
İkisini de severek yerim. :D
Etli😍
Sade veya etli
etli sucuklu pastırmalı yemedim
Sade daha lezzetli.
Kuru fasulye sevmem
Pastırmalı tabi ki
Kuru sevmem
Etli
Etli
Etli
Pastırma ve sucuğun ayrı lezleti var ama bence kuru fasulyeye lezlet vermek yerine daha baskın bir tat veriyor, ama et cuk diye oturuyor ne fasulyeyi bastırıyor nede kendi lezletinden ödün veriyor.
Sade yenür
Pastırmalı tabiki
Etli
Sade seviyorum ben.
@_ΛqresiF_
Merhaba. Bir şey soracaktım
Etli
Etli tabi kiii...
Sucuk
Etli 😋
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?